اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

افزایش پروژه‌های هفته دولت لنگرود بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود گفت: امسال 19 میلیارد تومان پروژه لنگرود در هفته دولت افتتاح شده که از افزایش خوب و بی‌نظیری برخوردار است.

افزایش پروژه‌های هفته دولت لنگرود بی‌نظیر است

عزیز کاظمی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به اینکه گزارش عملکرد مدیران باید مورد رضایت مردم و مسئولان باشد، اظهار کرد: عملکرد شهیدان رجایی و باهنر به گونه‌ای بود که مردم و مسئولان از آن راضی بودند.

وی با بیان اینکه هفته دولت و دهه فجر نباید تنها گزارش عملکرد باشد، افزود: آثار این گزارش‌ها باید ملموس باشد همانطور که در لنگرود است.

این مسئول درباره کارهای عمرانی انجام گرفته در لنگرود افزود: تمام این کارها خوب است و در برخی جاها رضایت‌بخش نیست.

وی وضعیت کنونی پارک فجر لنگرود را ایده‌آل ندانست و گفت: در این راستا باید تلاش شود.

کاظمی از شورا و شهرداری لنگرود خواست تا در اسرع وقت به مشکلات پارک فجر، احداث پارکینگ مناسب و اصلاح برخی از میادین لنگرود مانند باغ ملی رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه امسال پروژه‌های هفته دولت لنگرود در مقایسه با سال‌های قبل بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها 19 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که در هیچ سالی در لنگرود چنین اتفاقی نیفتاده بود.

فرماندار لنگرود با اشاره به امنیت کشور تصریح کرد: اینها همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است در حالی که در دیگر کشورها نماینده مجلس دزدیده می‌شود، در کشور ما رهبر و رئیس جمهور بدون اطلاع قبلی در مجامع عمومی حاضر می‌شوند و این امر نشان دهنده امنیت بالای ایران اسلامی است.

ا‌نتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول