اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مسابقات ووشو انتخابی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات ووشو انتخابی استانی خبر داد.

برگزاری مسابقات ووشو انتخابی در چهارمحال و بختیاری

فرشته بنی‎طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این مسابقات در شهریورماه جاری با حضور بانوان ووشوکار استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها در سبک ساندا و تالو در تمام رده‌های سنی خواهد بود.

بنی‌طالبی با بیان اینکه 80 ووشوکار در این مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: حضور این تعداد شرکت‌کننده باعث بالا رفتن سطح رقابت‌ها خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر بانوان ووشوکار تمرینات آماده‎‌سازی خود را در خانه ووشو استان برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ووشوکاران این استان تمرینات منظم و مستمر خود را زیر نظر مربیان انجام داده‌اند، تاکید کرد: بانوان ووشوکار این استان در حال حاضر از شرایط مطلوبی برخوردار هستند.

نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری کلاس داوری برای بانوان ووشوکار این استان خبر داد و گفت: این کلاس داوری بعد از ماه مبارک رمضان در سبک تالو درجه دو و درجه سه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط هیئت ووشو این استان یک دوره کلاس آموزش مربیگری ووشو برای بانوان ووشوکار در شهریورماه جاری خواهیم داشت.

بنی‌طالبی با بیان اینکه استعداد‌های ورزشی فراوانی در زمینه‌های مختلف ورزشی به ویژه در ورزش ووشو در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، ادامه داد: باید شرایط را برای جلب اعتماد بیشتر ورزشکاران و گرایش آن‌ها به سمت ورزش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 500 بانوی ورزشکار در رشته ورزشی ووشو در این استان مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: بانوان ووشوکار استان از استعدادها و توانایی‌های بسیاری برخوردار هستند که شکوفایی آن نیازمند سرمایه‌گذاری است.

بنی‌طالبی رشته ووشو را یکی از رشته‎های مدال‌آور این استان برشمرد و افزود: در صورت فراهم آمدن امکانات لازم برای جذب بیشتر جوانان به این رشته ورزشی، می‌توان ادعا کرد در آینده‎ای نزدیک شاهد درخشش بی‌نظیر ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول