اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان آوج خبر داد

کارگاه تخصصی عفاف و تکریم خانواده در آوج

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج از برپایی کارگاه تخصصی عفاف و تکریم خانواده در این شهرستان خبر داد.

کارگاه تخصصی عفاف و تکریم خانواده در آوج

اعظم کریمی صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و تکریم خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه این کارگاه یک روزه و به صورت تخصصی در دفتر امام جمعه شهرستان آوج برگزار می‌شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نهادینه‌سازی فرهنگ اسلام از جمله اهداف این کارگاه یک روزه است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج افزود: در این کارگاه مربیان و سرگروه‌های آموزش دیده حلقه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان آوج نیز حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه موضوعات و سرفصل‌های مختلفی در این کارگاه برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود، بیان کرد: تولید آثار فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب باید در سطوح بالا در جامعه برای جوانان عرضه شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج ادامه داد: امروز برای رسیدگی به امور فرهنگی مربوط به حجاب لازم است تا با برنامه‌ریزی در سطح جامعه حجاب و عفاف اشاعه پیدا کند.

کریمی بیان کرد: توانمندی‌های عفاف و حجاب کشور در بخش‌های مختلف قابل بیان بوده که مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارزش و اهمیت خانواده در تعلیم اسلامی بسیار گسترده است، تصریح کرد: دین مبین اسلام بیشترین بها و جایگاه را به خانواده و جوانان داده و خانواده را نهادی مقدس و محترم برشمرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی ارگان‌های مختلف در این شهرستان در راستای اشاعه تعالیم دینی در خانواده‌ها عنوان کرد: امروز غرب به دنبال این مسئله است تا با تخریب اعتقادات و باور‌های مشترک خانواده‌ها سبب در هم‌ریختگی و ضعف خانواده‌های ایرانی شود.

کریمی بیان کرد: ترویج فرهنگ و تعالیم دینی شیوه‌ای مؤثر برای مقابله با شبیخون فرهنگی استکبار است که لازم است به صورت جدی در بین خانواده‌ها نهادینه شود.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از دانش و تجارب اساتید فرهنگی و مربیان آموزشی در زمینه خانواده نیز از راه‌های دیگری است که می‌تواند تأثیر بسزایی را در جهت‌گیری مثبت خانواده‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول