اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایند مردم مشهد در مجلس:

برای ارتباط قوی‌تر با مردم نیاز به هدفی مشترک داریم

خبرگزاری فارس: نمایند مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ارتباطات قوی‌تر با مردم احتیاج به یک هدف مشترک داریم.

برای ارتباط قوی‌تر با مردم نیاز به هدفی مشترک داریم

جواد کریمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: همبستگی در امر تصمیم‌گیری بین نمایندگان و مردم سبب نزدیک شدن به اهداف اصلی در نظام جمهوری اسلامی است و برای ارتباطات قوی‌تر با مردم احتیاج به یک هدف مشترک داریم.

نمایند مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: طی جلسه گذشته ما با استاندار خراسان‌رضوی بر این امر تاکید داشته‌ایم که نیروها در راستای ارتقاء و رفع مشکلات استان فعالیت‌های خود را دو چندان کنند تا عنوان نشود که تمام مشکلات باید از تهران پیگیری شود.

کریمی در ادامه به برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر در راستای تکامل هر چه بهتر امور اتحادیه‌های صنفی در استان خراسان‌رضوی اشاره کرد و گفت: هم مردم و هم نمایندگان باید دست به دست هم بدهند که مشکلات متعدد در زمینه‌های مختلف از جمله در امور صنفی و اتحادیه‌ها بر طرف شود.

وی ابراز کرد: ما به طور کامل پذیرای پیشنهادهای مردم در راستای کم شدن مشکلات و ایجاد فعالیت‌هایی در راستای بهتر شدن شرایط اقتصادی در استان هستیم.

کریمی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همه عوامل در تمام کشورها به نوعی مرتبط و درگیر با بازار است که در پی این نوع ارتباطات مشکلاتی را نیز از خود به جای می‌گذارد و ما به دنبال این هستیم که با مشارکت‌های مسئولان اتحادیه‌ها صنفی و بسیج اصناف به این مشکلات پاسخ مثبتی بدهیم.

نمایند مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همبستگی و همدلی مردم سبب می‌شود که هدف آنها مورد توجه دولت قرار گیرد.

کریمی افزود: تاکنون پیشنهادهای زیادی از طرف مردم به نمایندگان استان داده شده که بیشتر آنها در راستای کمتر کردن مشکلات موجود در جامعه بوده و بسیاری از طرح‌ها و پیشنهادها مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته شده و در استان‌ کار شده است.

نمایند مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما باید به دنبال شرایطی برای ایجاد اشتغال و بررسی درآمدهای موجود در هر سال باشیم.

وی گفت: در سال، 250 میلیون تومان زائران پول به مشهد می‌آورند و این ثروت بزرگی است که بر روی آن می‌توان برنامه‌ریزی‌ها خوبی و بسیار متنوع و مفیدی برای کم شدن مشکلات در استان داشت.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول