اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

مطالبات مردم برای انتقال آب دریای خزر محقق شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس گفت: مردم از برخی پروژه‏‌ها مانند انتقال آب دریای خزر مطالباتی دارند که باید محقق شود.

مطالبات مردم برای انتقال آب دریای خزر محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‌رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی در همایش روز بسیج کارمندان استان سمنان با اشاره به دیدار دولت‏مردان با رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: در زمان فعلی، باید باقیمانده عمر دولت دهم را قدر دانست و خدمت‏گزاری به مردم را سرلوحه امور قرار داد.

وی با اشاره به تلاش‏‌ها برای اتمام پروژه‏‌های عمرانی تا پایان عمر دولت دهم خاطرنشان کرد: مردم از برخی پروژه‏‌ها مانند انتقال آب دریای خزر مطالباتی دارند و این پروژه باید باعث تحول در استان سمنان شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از ایجاد مجلس محلی در حوزه انتخاباتی خود خبر داد و اضافه کرد: از مجموعه نظرات اعضای این مجلس در تصویب طرح‏‌ها و لایحه‏‌های مختلف در کمیسیون‏‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی استفاده می‏‌شود.

خسروی با اشاره به برخی مشکلات اجرایی و قانونی در مسائل اقتصادی کشور، همکاری و تعامل بین مسئولان را خواستار شد و تاکید کرد: گره‏‌های کوچک در داخل کشور باید به دست خودمان باز شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول