اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

مردم ایلام نقش مهمی در صیانت از انقلاب دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم ایلام نقش مهمی در صیانت از انقلاب دارند.

مردم ایلام نقش مهمی در صیانت از انقلاب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این مهم در طول سال‌های گذشته توسط آنان به اثبات رسیده است.

وی ادامه داد: اوج این پاسداری و صیانت از آب و خاک ایران اسلامی مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس است که جانانه از این دیار حفاظت کردند.

این مسئول اضافه کرد: مردم استان ایلام با کمترین امکانات در برابر دشمنان بعثی ایستادند و حتی یک وجب از خاک این سرزمین مقدس را از دست ندادند.

رحمانی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس تنها جنگی است که حتی یک وجب از این سرزمین به دست دشمنان نیفتاد و مردم استان در این پیروزی بزرگ سهم عمده‌ای دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مرزداران استان ایلام در طول هشت سال دوران دفاع مقدس از جان خود برای حفاظت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه گذاشتند.

در این نشست اعضا درباره ظرفیت‌های مناطق جنگی استان برای معرفی به کشور، توجه به روزشمار هفته دفاع مقدس در برنامه‌ها و اجرای ویژه ‌برنامه‌هایی با مضمون نسل سوم انقلاب بحث و تبادل نظر کردند.

استان ایلام دارای 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که در دوران دفاع مقدس بیشترین عملیات‌ها در این محدوده مرزی انجام شده است.

وجود 3 هزار شهید گلگون‌کفن، 313 آزاده سرافراز و 600 جانباز و ایثارگر گوشه کوچکی از دلیرمردی زنان و مردان این دیار مرزدار است. 

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول