اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ری:

100 میلیون تومان کمک برای مردم آذربایجان جمع‌آوری شده است

خبرگزاری فارس: معاونت برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ری گفت: تاکنون 100 میلیون تومان کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان آذربایجان جمع‌آوری شده است.

100 میلیون تومان کمک برای مردم آذربایجان جمع‌آوری شده است

حسین کاغذلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اعزام ستاد کمک‌های مردمی شهرستان ری با عنوان «پهلوان حمید سوریان» اظهار داشت: فرماندار ری دستور داد تا به همراه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مشاور عالی فرماندار و پهلوان سوریان برای کمک کردن به آذربایجان عزیمت کنیم.

معاونت برنامه‌ریزی فرماندار ری در تشریح جزئیات این کار خیرخواهانه بیان داشت: این کاروان به مسئولیت اینجانب، عازم آذربایجان‌شرقی شده و روز یک‌شنبه نیز به مقصد می‌رسد و کمک‌های مردم نوع‌دوست ری را به مردم و ستاد بحران آذربایجان‌شرقی تحویل می‌دهد.

تاکنون 100 میلیون تومان جمع‌آوری شده است

وی در ارتباط با میزان و ارزش کمک‌های جمع شده عنوان کرد: تاکنون مبلغ کامل را جمع‌بندی نکرده‌ایم، ولی بدون احتساب کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر شهرستان ری مبلغی حدود 100 میلیون تومان جمع‌آوری شده که 50 میلیون تومان آن نقد و 50 میلیون تومان دیگر هم اجناس است.

کاغذلو در ادامه افزود: با توجه به سردسیر بودن مناطق زلزله‌زده، اغلب کمک‌ها جنس‌هایی نظیر پتو، مواد غذایی، مواد شوینده، بلورها و سایر مواد گرمایشی است و از مردم خوب شهرری هم درخواست داریم اگر می‌توانند اجناسی مانند پتو و اجاق گاز کمک کنند تا هموطنان ما نیز از نعمت گرما در زمستان بی‌بهره نباشند.

کمک 14 سکه‌ای سوریان

معاونت برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ری در پاسخ به این پرسش که سوریان چه کمکی کرده است، جواب داد: پهلوان سوریان 14 سکه اهدا کرده‌اند که جزو همان کمک‌هایی است که قرار است به آذربایجان‌شرقی ارسال شود و در آنجا نیز مراسم اعطای هدایا به‌ طور نمادین انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول