اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

احداث مجتمع فرهنگی از حقوق اساسی مردم میناب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مجتمع فرهنگی از حقوق اساسی مردم میناب است و این موضوع و سایر مطالبات هنرمندان را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

احداث مجتمع فرهنگی از حقوق اساسی مردم میناب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عبدالکریم هاشمی در نشست با هنرمندان شهرستان میناب هنر را به عنوان زبان گویا برای ارتباط با همه اقشار جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و معضلات زمانی که در قالب هنر عرضه می‌شود، حل می‌شود و برطرف شدن آن سرعت می‌یابد.

وی نقش هنرمندان را در عرصه‌ها حساس دانست و بیان داشت: کسانی که در بخش‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند با سختی و مشقات فراوانی روبرو هستند و دشواری‌های زیادی متحمل می‌شوند تا بتوانند هنر خود را به مردم عرضه کنند و باید تسهیلات لازم را برای تقویت فعالیت آنها مهیا کرد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مورد فضاهای فرهنگی میناب بیان داشت: شهرستان میناب با بیش از 200 هزار نفر جمعیت و حجم قابل توجهی از هنرمندان هنوز در زمینه توسعه فضاهای  هنری مورد نیاز فقیر است و سعی داریم با جلب حمایت بخش‌های مختلف این مشکل را برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کلنگ زنی مجتمع عدالت و امید شهرستان میناب در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت خاطرنشان کرد: احداث این مجتمع از حقوق اساسی مردم و اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان است و به صورت جدی این موضوع و سایر مطالبات هنرمندان را با جدیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه مدیریتی استان پیگیری خواهم کرد.

رضا اوژند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب نیز در ادامه این نشست گفت: توطئه‌های فرهنگی و تهاجم فرهنگی غرب را تنها با ارزش گذاری به فرهنگ خودی و توجه به هنرمندان ایران اسلامی می‌توان خنثی کرد و هرمزگان را در تمام کشور با هنر و هنرمند مینابی می‌شناسند چرا که هنرمندان این شهرستان همیشه و در میادین هنری و جشنواره مختلف کشور حضوری چشمگیر داشته و حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در میناب 9 انجمن فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند، افزود: نبود فضا و امکانات از مشکلات اساسی هنرمندان است و فرهنگسرای موجود با توجه به اینکه ساختمان اداری نیز در آن قرار دارد جوابگوی نیاز هنرمندان نیست.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول