اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

مومن باید حق تلاوت قرآن را به جا آورد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کسی که حق تلاوت قرآن را به جا می‌آورد مومن به قرآن است و اگر به دستور ‌الهی در قران عمل نکنیم‌، حق تلاوت قرآن را به جا نیاورده‌ایم.

مومن باید حق تلاوت قرآن را به جا آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی در آیین شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه "بهار در بهار" شرکت ملی گاز که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: قرآن برای هدایت بشر نازل شد، بنابراین باید قرآن تلاوت شود.

گودرزی تصریح کرد: وظیفه پیامبر در مقابل قرآن رساندن آن به مردم بود لذا مردم نیز باید برای فهمیدن این قرآن آن را تلاوت کنند.

وی با تاکید بر قرائت مکرر قرآن افزود: باید با قرآن مکرر سر و کار داشت و از محضر قرآن باید لحظه به لحظه بهره برد‌.

گودرزی با بیان اینکه عده‌ای حق قرآن را فقط رعایت آداب ظاهری و خواندن و روخوانی آن می‌دانند، تصریح کرد: خواندن قرآن آدابی دارد که باید رعایت شود. رعایت آداب ظاهری و باطنی قرآن از آدابی است که در عمل به آن اهمیت دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خواندن قرآن و عمل به آن گناه را از آدمی دور می‌کند بنابراین بنا به فرموده حضرت رسول(ص) خانه‌های خود را از نور قرآن نورانی کنید.

وی خاطرنشان کرد: کسی که حق تلاوت قرآن را به جا می‌آورد مومن به قرآن است لذا اگر به دستور ‌الهی در قران عمل نکنیم‌، حق تلاوت قرآن را به جا نیاورده‌ایم.

گودرزی اظهار کرد: سراسر قرآن شفا است و اگر ما از این شفا بهره‌ای نداریم به خاطر عمل نکردن به دستورات آن است بنابراین اگر بخواهیم نور آن در دل‌های ما ساری و جاری شود باید به دستورات آن ایمان بیاوریم و مو به مو به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول