اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

دولت‏های قبلی بیشتر از کار تبلیغات می‎کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: در دولت‏های قبلی بیشتر از آنکه به مسئله کار توجه شود، به تبلیغات پرداخته می‏شد.

دولت‏های قبلی بیشتر از کار تبلیغات می‎کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد شنبه شب در جمع امام جمعه دماوند، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، جمعی از مسئولان استانی و محلی دماوند اظهار داشت: البته خدای نکرده قصد آن نیست که عملکرد دولت‏ها را زیر سؤال ببریم اما در این دولت تبلیغات در حد بسیار کمی صورت می‏گیرد زیرا فرصت تبلیغات وجود ندارد.

قاسمی‏فرزاد با تکیه بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب به ویژگی‏های دولت‏های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: روزهای گذشته بخشی از زحمت‏کشان بدنه دولت به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به محضر متبرک رهبر معظم انقلاب شرف‌یاب شدند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: از جمله ویژگی‏هایی که معظم‏له در این دیدار بدان اشاره داشتند، می‏توان به لزوم توجه به مسائل عمرانی و تسریع در آنها، پیشرفت چشمگیر در مسائل علمی و فناوری، ارتقای جایگاه ایران در عرصه‏های بین‏المللی، برجسته شدن ارزش‏های انقلاب در رفتار و عملکرد دولت و استکبار‏ستیزی اشاره کرد.

وی ادامه داد: مجموعه دولت‏های نهم و دهم بیان رهبر فرزانه انقلاب درباره دولت با استفاده از این صفات نیکو را افتخاری جاودان برای خود می‏داند.

* تلاش دشمن کندی روند توسعه ایران است

فرماندار شهرستان دماوند همچنین عمده تلاش دشمنان انقلاب اسلامی را ایجاد خلل در امور و کندی در روند توسعه ایران در سایه نظام مقدس اسلامی خواند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: دلایل مختلف و بی‏شماری برای خصومت‏های دشمنان با امت اسلامی ایران وجود دارد اما یکی از اصلی‏ترین آنها، الگوبرداری جوانان ملل اسلامی از مردم ایران در جریان بیداری اسلامی است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی در رویارویی با پیشرفت فرزندان غیور و همیشه در صحنه ایران به حدی از اقسام مختلف ابزارهای فشار استفاده کرده است که خود نیز در آن سردرگم و حیران مانده است.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: این سردرگمی ناشی از پیچیدگی تحریم‏ها در زمان بروز زمین‏لرزه دلخراش آذربایجان و تلاش ایرانیان خارج از کشور برای گسیل داشتن کمک‏های خود به زلزله‏زدگان نمایان شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول