اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کلاس‌های آموزشی کرمان به 29 هزار باب افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: تعداد کلاس‌های آموزشی استان کرمان از 8 هزار و 98 کلاس در زمان پیروزی انقلاب به 29 هزار و 560 کلاس تا پایان سال گذشته، نشان دهنده ارتقای آموزشی است.

کلاس‌های آموزشی کرمان به 29 هزار باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده در همایش فرهنگیان کرمان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شاخص‌های آموزشی در استان کرمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی ارتقا یافته است.

تکلوزاده خاطرنشان کرد: افزایش تعداد آموزشگاه‌های استان کرمان از 2 هزار و 65 آموزشگاه در سال 57 به 7 هزار و 585 و تعداد کلاس‌های آموزشی از 8 هزار و 98 کلاس در زمان پیروزی انقلاب به 29 هزار و 560 کلاس تا پایان سال گذشته نشان دهنده این ارتقای آموزشی است.

وی با اشاره به این که این موفقیت‌ها با تلاش دولت‌مردان حاصل شده است، یاد و خاطره شهیدان آموزش و پرورش و شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

معاون استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با ساختار آموزشی نو آغاز می‌شود، عنوان کرد: این تحول نقطه عطفی در نظام آموزشی کشور است و از همه خادمان آموزش و پرورش که موجب پرورش نخبگان استان کرمان هستند، قدردانی می‌کنیم.

وی موفقیت اخیر دانش‌آموزان کرمانی در اخذ رتبه‌های برتر آزمون سراسری استان را نتیجه همت و تلاش کادر آموزشی استان کرمان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول