اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

200 کلاس درس در مرند به سیستم هوشمند تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند از تجهیز 200 کلاس درس در 150 مدرسه این شهرستان به سیستم هوشمند خبر داد.

200 کلاس درس در مرند به سیستم هوشمند تجهیز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی صبح امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان مرند اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان چهار واحد آموزشی و ورزشی تکمیل و در اختیار آموزش پرورش شهرستان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل تخریب و مقاوم‌سازی دو واحد آموزشی در روستاهای "مرکید" و "دیزج حسین‌بیگ" و سالن ورزشی "یامچی" و نمازخانه دبیرستان شهید سیدزاده است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رضوانی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ششم ابتدایی همزمان با سراسر کشور از آمادگی کامل این شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح 160 مدرسه در 180 کلاس برای بیش از 4 هزار نفر دانش‌آموز سازماندهی شده است.

وی همچنین از تجهیز 200 کلاس درس در 150 مدرسه به سیستم هوشمند در آموزش و پرورش شهرستان مرند خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در شهرستان مرند دانش‌آموخته و نخبگان که در سطح کشوری و بین‌المللی باعث افتخارات شهرستان و منطقه شده‌اند، همایش تجلیل از نخبگان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با وجود جوانان با استعداد این منطقه در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و ورزشی نیاز به تشکیل انجمن حمایت از نخبگان و مخترع و مبتکران جوان در شهرستان مرند لازم و ضروری است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مرند از اختصاص 250 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مدارس در این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبارات به صورت امانی در اختیار مدیران واحدهای آموزشی آموزش پرورش شهرستان قرار خواهد گرفت که تاکنون در 7 واحد آموزشی نوسازی و 2 واحد آموزشی نیز در حال اجراست.

وی این اعتبارات را کافی نداست و افزود: شهرستان مرند با داشتن مدارسی با قدمت بیش از 40 تا 50 سال و داشتن بیش از 45 هزار نفر دانش‌آموز در 560 واحد آموزشی نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول