اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود

بهره‌برداری از 56 کلاس درس در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با هفته دولت 56 کلاس درس در قالب 17 پروژه آموزشی و پرورشی در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان به بهره‌برداری می‌رسد‌.

بهره‌برداری از 56 کلاس درس در کردستان

خسرو ساکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این پروژه‌ها با زیربنای 6 هزار و 565 مترمربع در ایام هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: از این تعداد 5 پروژه شامل دبستان دو کلاسه روستای گویله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبستان 5 کلاسه روستای کانی سانان، دبستان 3 کلاسه روستای گوگجه و دبستان 5 کلاسه بیله متعلق به شهرستان مریوان و 2 پروژه شامل دبستان دو کلاسه روستای تازه‌آباد قدیم و دبستان سه کلاسه روستای کول مربوط به شهرستان دیواندره است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد پنج پروژه شامل دبستان 2 کلاسه روستای قلقه، دبستان 2 کلاسه روستای دره پنیران زیویه و نمازخانه مدرسه استقلال، مدرسه راهنمایی 6 کلاسه روستای تازه‌آباد و دبیرستان 9 کلاسه شهرک دانشگاه مربوط به شهرستان سقز از دیگر پروژ‌ه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: یک پروژه نیز شامل دبستان 5 کلاسه روستای ترخان‌آباد مربوط به شهرستان بانه، دو پروژه شامل دبستان 5 کلاسه روستای درکی و مجتمع فرهنگی و هنری روستای دزلی مربوط به شهرستان سروآباد است.

ساکی افزود: یک پروژه شامل دبستان دو کلاسه روستای کاکه جوب متعلق به دهگلان و یک پروژه نیز شامل دبستان سه کلاسه شهید افشین خیرآبادی مربوط به منطقه موچش است که به میمنت هفته دولت با حضور مسئولان محلی و استانی و در آئین‌هایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول