اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت توافق دانشگاه شهید بهشتی تهران

ساخت بیمارستان خیری رودهن از سر گرفته می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان رودهن گفت: در صورت توافق دانشگاه شهید بهشتی تهران با نقشه ساخت، امور عملیاتی بیمارستان خیری رودهن از سر گرفته می‏شود.

ساخت بیمارستان خیری رودهن از سر گرفته می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مژگان امامی ظهر امروز در نشست مسئولان رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای رودهن، پردیس، بومهن و آبعلی، معاون برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و سایر مسئولان رودهن در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: سال 89 کلنگ بیمارستان خیری رودهن به زمین خورد.

وی ادامه داد: این بیمارستان تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و توسط خیری از منطقه نبش درمانگاه حضرت محمد (ص) رودهن در حال احداث بود.

امامی اضافه کرد: بخشی از امور عملیاتی این طرح صورت اجرایی به خود گرفت اما تداوم آن نیازمند توافق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با نقشه این سازه است.

مسئول شبکه بهداشت و درمان بخش رودهن افزود: در صورت توافق دانشگاه شهید بهشتی با نقشه ساخت، امور عملیاتی بیمارستان خیری رودهن از سر گرفته می‏شود.

*بیمارستان خیری رودهن؛ تامین بخشی از نیاز اورژانسی

به گزارش خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، نواحی مختلف شمال شرق استان تهران از اتوبان شهید بابایی به عنوان نقطه انتهایی حوزه تهران بزرگ تا پایان حوزه استحفاظی شهرستان فیروزکوه منتهی به دو استان مازندران و سمنان در طول سال شاهد عبور تعداد بی‏شماری از خودروهای سواری و باریِ سبک و سنگین است.

چنین حجم گسترده‏ عبور و مرور جاده‏ای از وجود دو شاهراه حیاتی و خط مواصل نقاط شمالی و جنوبی کشور یعنی محور هراز و جاده دماوند-فیروزکوه ناشی می‏شود.

وجود چنین مسیرهای پرتردد و شلوغی شاید مواهبی را نیز برای منطقه به دنبال داشته باشد اما بی‏شک خطرات سوانح رانندگی را نیز افزایش می‏دهد.

اما آنچه که از بار خسارات حوادث رانندگی با توجه به اصل «زمان طلایی پس از وقوع حادثه» می‏کاهد، ساخت و توسعه مراکز فوریت‏های پزشکیِ پیش‏بیمارستانی و یا در اصطلاح ساده‏تر، اورژانس است.

یکی از داشته‏های تعریف شده در طرح احداث بیمارستان خیری نبش درمانگاه حضرت محمد(ص) رودهن، بخش خدمات اورژانس است.

با توجه به استقرار این بیمارستان در حال ساخت در حاشیه جاده اصلی (البته متوقف در چند وقت اخیر) می‏توان خدمات اورژانسی مناسبی را به حادثه‏دیدگان سوانح احتمالی رانندگی ارائه کرد، از این رو لزوم تسریع در امور اداری این طرح از سوی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضروری به نظر می‏رسد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول