اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ملایر:

بیمارستان فخریه ملایر بدون هماهنگی تعطیل شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ملایر از تعطیلی بیمارستان فخریه ملایر بدون هماهنگی با مسئولان انتقاد کرد.

بیمارستان فخریه ملایر بدون هماهنگی تعطیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی پاک‌طینت صبح امروز در جمع خبرنگاران ملایر اظهار داشت: بیمارستان فخریه شهر ملایر با قدمتی بیش از 50 سال به عنوان قدیمی‌ترین بیمارستان شهرستان ملایر است که در مکان مناسبی از شهر واقع شده و به دلیل مناسب بودن مکان و شناخت مردم از این بیمارستان مراجعات زیادی دارد.

وی ادامه داد: در اقدامی بدون هماهنگی شورای اسلامی شهر ملایر، نمایندگان ملایر در مجلس و همچنین مسئولان ذیربط، این بیمارستان به مدت یک ماه است که پذیرش بیمار ندارد و این گله‌مندی از شبکه بهداشت وجود دارد که چرا بدون علت و بدون هماهنگی با نمایندگان مجلس به ویژه دکتر آریایی‌نژاد که خودشان نایب رئیس کمیسیون پزشکی مجلس هستند اقدام به تعطیلی این بیمارستان کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر ملایر ابراز داشت: اگر مشکلی در امکانات یا کمبود پزشک و یا هر موضوع دیگری در این بیمارستان وجود دارد باید سریعاً به مسئولان شهر و نمایندگان مجلس اعلام شود تا برای رفع مشکل اقدامات صورت گیرد و این تعطیلی بسیار مورد مخالفت مسئولان و شورای اسلامی شهر ملایر قرار گرفته است.

وی از مدیر و مسئولان شبکه بهداشت ملایر خواست در نشستی با شورای اسلامی شهر ملایر و نمایندگان هرچه سریع‌تر علت تعطیلی این بیمارستان را عنوان کنند تا مشکل رفع شود و مردم شهرستان ملایر دوباره از امکانات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول