اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نجات جان پرسنل حادثه‌دیده شرکت گاز مازندران

وزیر نفت از پرسنل بیمارستان زیرآب در مازندران تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: در راستای نجات جان پرسنل حادثه دیده شرکت گاز مازندران وزیر نفت از پرسنل بیمارستان شهدای زیرآب در شهرستان سوادکوه تقدیر کرد.

وزیر نفت از پرسنل بیمارستان زیرآب در مازندران تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، در مراسمی با اهدای لوح تقدیر، رستم قاسمی وزیر نفت از زحمات پرسنل بیمارستان شهدای زیرآب در شهرستان سوادکوه به دلیل نجات جان پرسنل حادثه دیده شرکت گاز مازندران تقدیر شد

این مراسم با حضور بهزاد نوریان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران و گلستان، مرتضی تیرملک معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران، جمال لیوانی رئیس منطقه 9 عملیات انتقال گاز، مظلومی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و فرهنگ بابامحمودی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از پزشکان و پرستاران در بیمارستان شهدای زیراب برگزار شد.

در این مراسم بهروز نوروزی، رئیس بیمارستان شهدای زیرآب در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه این بیمارستان بیشترین تعداد احیای موفق در سطح مازندران را دارد، گفت: "مجتبی روشنایی" نمونه‌ای از این بیماران است که با توجه به ضربات و جراحات وارده، در حالی که اطرافیان هیچ امیدی به زنده ماندن وی نداشتند، با شجاعت جراح و تیم پزشکی این بیمارستان از مرگ حتمی نجات یافت و دوباره به زندگی برگشت.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران و گلستان نیز با بیان اینکه انسان‌های متعهد سرمایه‌های جوامع هستند، گفت: وزارت نفت حمایت از مصدوم فوق را وظیفه خود می‌داند.

بهزاد نوریان با اشاره به اینکه این بیمار در زمان انتقال به بیمارستان شهدای زیرآب علایم حیاتی بسیار ضعیفی داشت، افزود: با زحمات تیم پزشکی این بیمارستان بیمار جانی دوباره یافت.

وی با تاکید بر اینکه تیم پزشکی بیمارستان شهدای زیرآب ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: شاهد تلاش تیم پزشکی این بیمارستان برای نجات مصدوم از ساعت 19 شب تا هفت صبح روز بعد بودیم.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه به واقع ایثار پرسنل بیمارستان شهدای زیراب در بخش‌های پرستاری و پزشکی را به چشم دیدیم، افزود: پزشکان و پرستاران این بیمارستان تا پاسی از نیمه شب تلاش بسیار زیادی برای احیای بیمار حادثه دیده شرکت گاز مازندران اعمال داشتند.

مرتضی تیرملک با اذعان به اینکه فقر امکانات و تجهیزات و غنای منابع انسانی در بیمارستان شهدای زیراب مشهود بود، تصریح کرد: با توجه به محور مواصلاتی حساس این منطقه، بیمارستان زیراب نیازمند امکانات و تجهیزاتی حداقل به اندازه مرکز استان است که امیدواریم در این باره چاره‌اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: نجات بیمار حادثه‌دیده شرکت گاز مازندران بعد از لطف خداوند متعال مدیون زحمات پرسنل این بیمارستان بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در سخنانی بیان داشت: تشویق و تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران وظیفه ما را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

فرهنگ بابامحمودی با بیان اینکه تقدیر وزیر نفت، مصداق قدرشناسی از زحمات کارکنان بیمارستانی است، گفت: ما نیز از وزارت نفت و از پرسنل زحمت کش بیمارستان شهدای زیرآب سپاس‌گذاری می‌کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه بهترین تجهیزات پزشکی به تنهایی کارساز نیست، متذکر شد: تیم پزشکی دردمند، با اخلاق و حرفه‌ای می‌تواند چنین اتفاق خوشایندی را خلق کند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح‌های تقدیر با امضای وزیر نفت از زحمات بهروز نوروزی رئیس بیمارستان شهدای زیرآب، خانم هادیان جراح بیمار، حسین جان‌زاده، عزیزپور و همچنین دکتر محمدمهدی ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول