اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای عملیات راهداری تابستانی

راهداران محورهای جنوب سیستان‌وبلوچستان را کنترل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان‌ و‌ بلوچستان گفت: عملیات راهداری تابستانی در جنوب این استان در حال اجرا است که در این راستا راهداران محورهای اصلی و فرعی را کنترل می‌کنند.

راهداران محورهای جنوب سیستان‌وبلوچستان را کنترل می‌کنند

عزیزالله‌ درخوش، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران و رانندگان و تحقق سفری سالم، تدابیر ایمنی برای مسافرت‌های تابستانی در قالب عملیات راهداری درحال اجراست.

وی افزود: تعداد 14 اکیپ راهداری تابستانی، 10 اکیپ امداد و تعمیراتی با 155 راهدار و 116 ماشین آلات سنگین، هزار و 200 کیلومتر از راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

درخوش بیان کرد: در این عملیات، هفت گشت راهداری به طور شبانه‌روز محورهای اصلی و فرعی را کنترل می‌کنند که با اجرای این طرح زمینه‌های آرامش مسافران و ایمنی سفر در طول مسیر برای آنها فراهم می‌شود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: لکه‌گیری رویه‌های آسفالتی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، مشخص کردن محل استقرار اکیپ‌های راهداری، برگزاری جلسات توجیهی با هلال احمر از جمله اقداماتی بوده که قبل از اجرای این طرح انجام شده است.

درخوش از آمادگی تمامی دستگاه‌ها برای اجرای این عملیات خبر داد و گفت: پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان نیز به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش تلفات تمهیدات لازم را در دستور کار قرار داده است.

وی از ایمن سازی محور ترانزیتی خبر داد و گفت: با توجه به اتمام ایام تابستان و پیش‌بینی حضور مسافران به سمت جنوب به ویژه شهرستان چابهار ایمن‌سازی محورهای جنوب، افزایش سطح خدمات و سرویس‌دهی به مسافران با هدف کاهش تلفات جاده‌ای، این طرح در حال اجرا است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول