اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت

اعزام تیم‌های امدادی و جهادی به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: یک تیم امدادی 33 نفره و یک تیم جهادی 20 نفره از سیستان‌وبلوچستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اعزام شدند.

اعزام تیم‌های امدادی و جهادی به مناطق زلزله‌زده

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته یک تیم امدادی 33 نفره از امدادگران فعال جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان با همراهی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان برای پشتیبانی تیم‌های امدادی حاضر در مناطق آسیب‌دیده آذربایجان‌شرقی با یک دستگاه مینی‌بوس و پنج دستگاه وانت کمک‌دار برای توزیع اقلام امدادی، غذایی و بهداشتی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در این راستا، همچنین تعداد 20 نفر از اعضای جوانان فعال هلال‌احمر استان با همراهی معاون جوانان این سازمان در قالب اردوهای جهادی برای تسریع در امر بازسازی و بهسازی منازل آسیب‌دیده برای تسکین آلام بشری به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: امیدواریم قبل از آغاز فصل سرما بتوانیم برای تسریع در امر سرپناه زلزله‌زدگان اقدامات موثری انجام دهیم.

راشکی گفت: جمعاً 60 نیروی انسانی از استان به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول