اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته دولت

12 پروژه در بخش زند ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سومین روز از هفته دولت 12 پروژه در بخش زند ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

12 پروژه در بخش زند ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز و همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان 12 طرح و پروژه در بخش زند شهرستان ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از فاز سوم محور ملایر ـ توره ورودی شهر زنگنه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و برق ایستگاه راه‌آهن زنگنه با اعتباری بالغ بر140 میلیون ریال بوده است.

آسفالت و بهسازی راه روستایی بید کرپه با اعتبار 500 میلیون تومان و همزمان افتتاح ترانس برق آب شرب بید کرپه با اعتبار 4 میلیون تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی در سومین روز از هفته دولت در ملایر بود.

همچنین عملیات کلنگ‌زنی و ساخت کمپ گردشگری در  روستای پیروز با اعتبار 850 میلیون ریال به زمین زده شد. همزمان با عملیات اجرایی این طرح برق امامزاده دوخواهران روستای پیروز با اعتبار 100 میلیون ریال افتتاح و برق چاه محمد گل‌محمدی روستای دهچانه با اعتبار 240 میلیون ریال از مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین بهسازی روستای گرجایی شامل (کانال سنگی، جدول‌گذاری، اصلاح شبکه آب و برق و مخابرات، زیرسازی و آسفالت با اعتبار 200 میلیون تومان افتتاح شد.

در ادامه این طرح‌ها ساماندهی گلزار شهدای روستاهای دهمیانه، زنگنه سفلی و روستای احمدیه جمعاً با 7 مزار شهید و اعتبار 190 میلیون ریال افتتاح شد.

برق آبیاری بارانی روستای احمدیه به اعتبار 200 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی بخش زند در سومین روز از هفت دولت بود.

در ادامه افتتاح آبرسانی آب شرب روستای ده‌چنار با اعتبار 210 میلیون تومان و افتتاح آسفالت راه روستایی حمزه‌لوها و بیغش با اعتبار یک‌میلیارد و 60 میلیون تومان از طرح‌های افتتاحی در بخش زند ملایر بود.

جمع اعتبارات هزینه شده برای این تعداد طرح در بخش زند ملایر 41 میلیارد و 860 میلیون ریال است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول