فرامرز صادقی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در پنج ماه ابتدای سال جاری، افزون بر 450 درخواست مردمی که از طریق سامانه 137 منطقه یک شهرداری قزوین مطرح شده بود، مورد رسیدگی قرار گرفت.
شهردار منطقه یک قزوین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد واحد 137 این منطقه، تأکید کرد: رفع مشکلات شهری و در نهایت جلب رضایت شهروندان یکی از اصلیترین اهداف شهرداری است.
صادقی ادامه داد: به همین منظور و در راستای تحقق این مهم، شهرداری منطقه یک قزوین ضمن به کارگیری پیمانکار بخش خصوصی، اقدام به تشکیل واحد 137 کرده که به صورت شبانهروزی درخواستهای شهروندان منطقه یک را مورد رسیدگی قرار داده و با اعزام تیم ویژه و مجهز، در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات آنان را رفع میکند.
این مسئول با بیان اینکه این واحد در روزهای تعطیل نیز خدمات خود را ارایه میدهد، تصریح کرد: موارد افکن چاه، ساخت دریچه، مرمت پلهای فلزی، لکهگیری، مرمت پیادهروها، جالیز و سنگفرش و همچنین دالگذاری خدماتی است که توسط این اکیپ انجام میشود.
مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با تشریح فعالیتهای واحد 137 این منطقه بیان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای امسال حدود 474 مورد درخواست توسط شهروندان با این سامانه مطرح شده، از مجموع این تعداد، 456 مورد از این درخواستها به نتیجه رسیده و 18 مورد نیز در دست اقدام است.
صادقی در خاتمه اعلام کرد: از مجموع کل درخواستها و در ادامه حضور عوامل 137 جهت رفع مشکل، در هفت مورد رضایت شهروندان حاصل نشده، در عین حال 191 مورد از درخواستکنندگان به دلیل رفع مشکل در کوتاهترین زمان ممکن رضایت داشتند.
انتهای پیام/ب۲۰