اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قم خبر داد

پاسخگویی به تماس 22 هزار شهروند قمی در سامانه 137

خبرگزاری فارس: مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قم از پاسخگویی به بیش از 22 هزار تماس شهروندان و زائران از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه خبر داد.

پاسخگویی به تماس 22 هزار شهروند قمی در سامانه 137

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد امراللهی اظهار کرد: 22 هزار و 633 نفر از شهروندان و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با مرکز مدیریت شهری سامانه 137 در چهار ماه اول سال جاری تماس گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به حسن توجه شهردار قم به میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری، رویکرد شهرداری به سمت حل مشکلات شهری شهروندان در مدت زمان کوتاه است.

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قم با اشاره به آمار مقایسه‌ای عملکرد شهرداری قم در چهار ماهه اول سال 91 نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته گفت: با توجه به دستور شهردار قم مبنی بر تقویت این سامانه شاهد افزایش چشمگیر تماس‌های شهروندان با سامانه 137 هستیم.

امراللهی افزود: با اطلاع‌رسانی دقیق در سطح شهر و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اتصال مناطق هشت گانه شهرداری به سامانه مدیریت شهری 137 شاهد ارتباط مستمر و مستقیم مردم با مسئولان مدیریت شهری هستیم.

وی افزود: سامانه 137 پل ارتباطی بین شهروندان و زائرین با مسئولان شهری است و روزانه جمع کثیری از زائرین و شهروندان برای رفع مشکلات شهری با این سامانه تماس می‌گیرند.

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قم اضافه کرد: این سامانه به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه برای پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان و زائرین فعال است.

امراللهی افزود: با توجه به 22 هزار و 633 مورد تماس در مدت یاد شده در خصوص پاسخگویی تلفنی به شهروندان و زائرین 450 درصد رشد داشته‌ایم.

امراللهی با اشاره به ظرفیت و توان اجرایی شهرداری قم برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات موجود گفت: پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجرا و صحت عمل، بازرسی هوشمندانه برای پاسخگویی صحیح و مؤثر به پیام‌های شهروندان و زائرین از اقدامات این مرکز است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول