اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست تعطیلات نوروزی صورت گرفت

پاسخگویی سامانه 137 شهرداری قم به بیش از 5 هزار درخواست مردمی

خبرگزاری فارس: مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلان شهر قم از تماس 5 هزار و 710 نفر از شهروندان و زائرین حضرت فاطمه معصومه (س) با مرکز مدیریت سامانه 137 در هفته اول نوروز خبر داد.

پاسخگویی سامانه 137 شهرداری قم به بیش از 5 هزار درخواست مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم علی حاجی‌رضا اظهار کرد: سامانه 137 پل ارتباطی بین شهروندان و زائرین با مسئولان شهری است و روزانه جمع زیادی از زائرین و شهروندان برای رفع مشکلات شهری با این سامانه تماس می‌گیرند.

وی گفت: این سامانه به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه به منظور پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان و زائرین فعال است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم افزود: از کل تماس‌ها هزار و 20 مورد رضایت و تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه شهرداری بوده که این نشان از رضایت‌مندی شهروندان و زائرین از عملکرد خوب شهرداری کلان شهر قم در طول ایام نوروز دارد.

وی افزود: 4 هزار و 490 تماس مربوط به مناطق شهرداری، 880 مورد مربوط به معاونت‌ها و 340 مورد مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری بوده است.

حاجی‌رضا ضمن اشاره به پتانسیل و توان اجرایی شهرداری قم برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره‌گیری از همه تجهیزات و امکانات گفت: پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجرا و صحت عمل، بازرسی هوشمندانه برای پاسخگویی صحیح و مؤثر به پیام‌های شهروندان و زائرین از اقدامات این مرکز سامانه در طول ایام نوروز است.

وی گفت: هفت آیتم رضایت، نارضایتی، انجام کار، در دست اجرا، اطلاع‌رسانی، عدم انجام کار و عدم ارتباط در این سامانه در نظر گرفته شده که با توجه به تحلیل داده‌های آماری برای رفع مشکلات شهری و بهبود روش‌ها میزان رضایت‌مندی بیش از سایر موارد است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلان شهر قم با تاکید بر رضایت‌مندی زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) از سامانه 137 تصریح کرد: با توجه به تماس شهروندان با این سامانه تعدادی مشکلات برطرف و مابقی موارد در دست اقدام قرار گرفت که طی روزهای آتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول