اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

‌افتتاح 137 طرح عمرانی‌ در ‌خوی‌

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی از افتتاح 137 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان خوی خبر داد.

‌افتتاح 137 طرح عمرانی‌ در ‌خوی‌
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر در خوی اظهار داشت: دهه فجر دهه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.
وی افزود: دهه مبارک فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم و آرمان‌های انقلاب اسلامی است از این رو باید در راستای حفظ و صیانت را ارزش‌های انقلاب تلاش کرد.
عماری در ادامه از افتتاح 137 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان خوی خبر داد و گفت: این طرح‌ها همزمان با آغاز سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول با بیان اینکه بیش از 413 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این طرح‌ها هزینه شده است اضافه کرد: از این تعداد طرح یادشده 32 طرح عمران روستایی، 15 طرح عمران شهری، 37 طرح مخابراتی و 17 طرح تولیدی وخدماتی به بهره‌برداری رسیده و در دهه فجر افتتاح شده و آغاز به کار می‌کنند.
وی ادامه داد: مسکن مددجویان، سالن‌های ورزشی، مدارس شبانه‌روزی، آبرسانی به روستاها و احداث خانه‌های بهداشت روستایی جمله این طرح‌ها هستند که با بهره‌برداری از آنها بیش از 4 هزار خانوار روستایی از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.
مسئول تبلیغات اسلامی خوی در ادامه این نشست از تشکیل 16 کمیته برای برگزاری باشکوه و پرشور برنامه‌های دهه فجر در خوی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید نسبت به سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان انقلاب برگزار شود.
غلامرضا معصومی‌نیا اضافه کرد: برنامه‌ها براساس چارچوب و دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر کشور است و فرهنگی، اجتماعی و به‌روز بودن برنامه‌ها در اولویت قرار گرفته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به مسایل فرهنگی و ظرفیت‌های موجود این شهرستان ضروری است و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم از این رو راهپیمایی 22 بهمن نیز باید گسترده و پرشور باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول