اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

سامانه 137 شهرداری شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 این شهرداری به منظور پاسخگویی به نیازهای روزمره شهروندان در آینده نزدیک خبر داد.

سامانه 137 شهرداری شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرداری‌های این استان که به میزبانی شهرداری شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات، دریافت انتقادات، پیشنهادات و افزایش رفاه شهروندان، ارتباط دوسویه مردم با شهرداری و همچنین بازدهی بیشتر در خدمات‌رسانی مطلوب شهری از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه الکترونیکی است.

وی افزود: برای نصب و راه‌اندازی فوریت‌های سامانه 137 این شهرداری که هم‌اکنون در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است، افزون بر 250 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

غلامیان دهکردی با اشاره به اینکه با اجرای این سامانه میزان رضایتمندی مردم از خدمات شهری افزایش می‌یابد، افزود: اگر همکاری شهروندان نباشد شهرداری با تمام توان و نیروی انسانی خود قادر به پاسخگویی به تمام مطالبات شهروندان نخواهد بود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته از واحد روابط عمومی بخشی از حجم زیاد مراجعان به شهرداری در مرحله شروع درخواست‌ها است که گاهی اوقات موجب اتلاف وقت کارکنان و ارباب رجوع می‌شود.

وی تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه، ارباب رجوع و شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با شماره 137 علاوه بر برخورداری از راهنمایی مورد نظر، در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات مطلوب‌تر، شهرداری شهرکرد را یاری رسانند.

غلامیان دهکردی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری‌ها با توجه به وظایفی که مطابق قانون برای سازماندهی امور مختلف شهرها و توانمند کردن آنها برعهده دارند، دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح مدیریت شهری، عموم شهروندان، افکار عمومی جامعه و رسانه‌ها هستند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌ها و تشکیلات شهرداری‌ها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره تمامی شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است و شاید از این حیث دستگاهی نظیر شهرداری وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول