اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه شرکت آبفای خراسان‌شمالی خبر داد

اجرای 13500 متر توسعه خطوط انتقال آب در آشخانه

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از اجرای بیش از 13 هزار و 500 متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در شهر آشخانه خبر داد.

اجرای 13500 متر توسعه خطوط انتقال آب در آشخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی، غلامحسین ساقی اظهار کرد:‌ این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 720 میلیون ریال در آشخانه در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به قدمت تأسیسات آبی، افزایش جمعیت و توسعه ساخت و ساز در شهر آشخانه این طرح اجرا شده است.

وی تصریح کرد: اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در این شهر طی دو قرارداد به دو پیمانکار برای اجرا واگذار شد که قرارداد اول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 120 میلیون ریال شامل اجرای سه هزار و 147 متر لوله آزبست در اقطار 150، 200، 250 و 300 میلی‌متری و اجرای 9 هزار و 508 متر لوله پلی‌اتیلن در سایزهای 75 تا 250 میلی‌متری است.

ساقی اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و قرارداد دوم با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال شامل اجرای 253 متر لوله آزبست به قطر 300 میلی‌متر و اجرای دو هزار و 450 متر لوله پلی‌اتیلن در سایزهای 75، 90 و 110 میلی‌متری بوده که این پروژه نیز با 43 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این پروژه علاوه بر کاهش تعداد اتفاقات شبکه و هدر رفت آب رضایتمندی بیشتر مشترکان را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول