اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای اردبیل خبر داد

اجرای 85 درصد خط انتقال آب مسکن‌مهر شام‌اسبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای استان اردبیل گفت: در بخش آب شبکه داخلی و خط انتقال 85 درصد عملیات مسکن مهر 2 هزار واحدی شام‌اسبی اجرایی شده است.

اجرای 85 درصد خط انتقال آب مسکن‌مهر شام‌اسبی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده صبح امروز در بازدید از مسکن مهر نمین اظهار داشت: شبکه‌ گذاری آب به طور کامل اجرا شده و 140 واحد انشعاب آب واگذار شده است.

این مسئول ادامه داد: شبکه فاضلاب پروژه فوق حدود 5 هزار و 400 متر بوده که شبکه داخلی شهرک مسکن مهر نمین به طول 3200 متر و خط انتقال آن حدود 500 متر به طور کامل اجرا شده و یک هزار و 700 متر از خط انتقال آن باقی مانده است.

مدیرعامل آبفای استان اردبیل در خصوص پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر شام‌اسبی نیز ابراز داشت: در بخش آب شبکه داخلی و خط انتقال 85 درصد آن به اتمام رسیده و حدود 10 درصد انشعابات آن واگذار شده است.

حسن‌زاده یادآور شد: در بخش فاضلاب نیز 60 درصد شبکه داخلی شهرک اجرا و خط انتقال آن در حال فرا خوان و انتخاب پیمانکار است.

وی تصریح کرد: با توجه به جدول زمانبندی انجام شده این پروژه، طی هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل راه و شهرسازی در بهمن ماه 91 به اتمام خواهد رسید.

حسن‌زاده در خصوص پروژه 576 واحدی فرهنگیان نیز اظهار داشت: در بخش آب شبکه داخلی تکمیل و در حال واگذاری انشعاب آب است.

این مسئول گفت: شبکه و خط انتقال فاضلاب در حال تکمیل است و امید‌واریم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد .

مدیرعامل آبفای استان اردبیل تصریح کرد: مطالعات اولیه و برآورد اجرایی زیر ساخت آب و فاضلاب پروژه 4000 واحدی پیله‌سحران نیز انجام شده به علت محدودیت اعتباری در حال حاضر اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مشاور وزیر نیرو در مسکن مهر به همراه معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نیز در این بازدید حضور داشتند. 

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول