اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

جشنواره‌های فرهنگی ـ ورزشی روحیه گذشت را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جشنواره‌های فرهنگی – ورزشی و شرکت فرزندان تحت پوشش بهزیستی در آن روحیه گذشت و جوانمردی را در این قشر تقویت می‌کند.

جشنواره‌های فرهنگی ـ ورزشی روحیه گذشت را  تقویت می‌کند

همایون هاشمی در حاشیه افتتاحیه هفتمین جشنواره فرهنگی ـ‌ورزشی فرزندان مهر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سازمان بهزیستی با توجه به تکلیف شرعی، وظیفه انسانی و ماموریت قانونی خود در قبال کودکان بی‌سرپرست برای فراهم کردن زمینه‌های زندگی مناسب و مطلوب به منظور توانمند‌سازی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی،‌ تربیتی، آموزشی و فرهنگی آنان نیازهای کودکان بی‌سرپرست را به عنوان عضوی از جامعه در ابعاد مختلف مورد توجه قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور فراهم کردن زمینه مطلوب برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی رشد و ارتقای احساس تعلق جمعی، عواطف و تفکر گروهی و فردی و شناخت و رشد استعدادهای فردی و بالقوه در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی مدنظر قرار گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ارتقای سطح استقامت جسمانی و روانی کودکان زیر‌پوشش از طریق ایجاد زمینه حضور در فعالیت‌های مختلف و کسب اعتماد به نفس و برخورداری از حمایت‌های اجتماعی را متذکر شد و گفت: ایجاد فرصت‌های شناخت تاریخی و جغرافیایی کشور، ‌آداب و رسوم و شعایر ملی و مذهبی در این جشنواره دنبال می‌شود.

هاشمی تلاش در راستای حضور کودکان بی‌سرپرست در عرصه رقابت‌های سالم اجتماعی و ایجاد زمینه برای کسب موفقیت را مهمترین مولفه بهزیستی در این جشنواره‌ها اعلام کرد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس یادآور شد: ایجاد نگرش مثبت نسبت به کودکان تحت سرپرستی در جامعه و ایجاد زمینه برای آشنایی بیشتر با ارزش‌های اخلاقی و معنوی جامعه و تقویت روحیه گذشت و جوانمردی از دیگر ابعاد مورد نظر در این جشنواره است.

این مسئول در پایان سخنان خود تقویت ابعاد توانمندی‌های فردی، اجتماعی، اقتصادی و تربیتی فرزندان را نیز یادآور شد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس بیان داشت: امروز پس از گذشت شش دوره و در آستانه برگزاری هفتمین جشنواره امیدواریم در این میدان رقابت و رفاقت، وفاداری به آیین دوستی و مهر‌ورزی، نجابت و غیرت و ورزش و فرهنگ را بهانه کرده و در راه اعتلای ایران اسلامی در منطقه و جهان به تطهیر روح و جسم با اتکا به نیروی لایزال الهی به اصول و تعالیم دین مبین اسلام پایبند باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول