اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های ایران در گفت‌وگو با فارس:

جشنواره‌های ملی ـ فرهنگی در استان‌ها برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های ایران گفت: جشنواره‌های ملی – فرهنگی در استان‌ها برپا می‌شود.

جشنواره‌های ملی ـ فرهنگی در استان‌ها برپا می‌شود

محمد عظیمی در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه کتاب در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اینکه کتاب خوب تمدن‌ساز و انسان‌ساز می‌باشد، اظهار داشت: برای صیانت از فرهنگ و ارزش‌های یک جامعه باید به کتاب روی آورد چرا که این بهترین ابزار در خنثی کردن هجمه‌های دشمنان و همچنین انقلابی در تقویت و رونق اندیشه‌ها و باورهای خلاقانه است.

وی از حضور ناشران کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل قدردانی کرد و آنها را بهترین یاور و یاران موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در برپایی نمایشگاه‌های متعدد معرفی کرد.

جشنواره‌های ملی – فرهنگی در استان‌ها برپا می‌شود

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های ایران مردم را طالب و مطالبه‌گر اصلی کتاب و تازه‌های نشر اعلام کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یادآور شد: یکی از برنامه‌های جدی ما در تمام نمایشگاه‌ها فراهم کردن فضایی برای حضور ناشران معتبر کشوری و ارائه نشر کتاب‌های جدید است.

عظیمی خاطرنشان کرد:‌ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در اولین هدف‌گذاری خود سعی می‌کند در کنار برگزاری نمایشگاه‌ها جشنواره‌های ملی – فرهنگی را نیز با محوریت فرهنگ و آیین بومی راه‌اندازی کند تا ثمره این حرکت مثبت را شاهد باشیم.

این مسئول گفت: هدف ما از به نمایش گذاشتن تازه‌های نشر آگاهی دادن به مردم و راهنمایی علاقمندان به خرید کتاب‌های جدید در حوزه‌های مختلف است که قبل از ورود به بازار فروش در نمایشگاه‌ها بتوانند به موقع و با سهولت کتاب مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های ایران از تمام شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و علاقمندان خواست نقطه نظرات اصلاحی خود را ارائه کنند تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

عظیمی در پایان سخنان خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ارائه تخفیف‌های 40 درصدی در نمایشگاه کتاب اردبیل برای خریداران و اختصاص 300 میلیون تومان بن کتاب حرکتی در تحقق همین اهداف است به طوری که ما از ناشران خواستیم 20 درصد از این تخفیف را متقبل شده تا 20 درصد مابقی را فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و وزارت به سویه متقبل شوند.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول