اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 14 تا 17 شهریور ماه جاری با حضور 20 کشور جهان

جشنواره بین‎المللی تجسمی در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: جشنواره بین‌المللی تجسمی از 14 تا 17 شهریور ماه جاری با حضور 350 هنرمند از 20 کشور جهان در گلستان برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‎المللی تجسمی در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری در جمع مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه جشنواره بین‎المللی تجسمی از 14 تا 17 شهریور امسال با حضور 350 هنرمند از 20 کشور جهان در گلستان برگزار خواهد شد اظهار داشت: با موافقت استاندار گلستان دبیرخانه دائمی این جشنواره نصیب گلستان شد که این مهم، افتخار بزرگی برای استان محسوب می‎شود.

وی تصریح کرد: این رقابت در 10 رشته هنری در حوزه تجسمی انجام خواهد شد و برای نخستین بار از یک اثر هنری هنرمند برجسته کشور متناسب با شعار سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" رونمایی می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: در کشور، هیچ استانی در مقیاس گلستان نمی‎توان پیدا کرد که دبیرخانه جشنواره بین‎المللی 10 سال پیاپی ماندنی شود و این برگ زرینی در افتخارات استان به شمار می‎رود.

منتظری در بخش دیگری از سخنانش آموزش خبرنگاران را به‌عنوان یک نیاز جدی برشمرد و اظهار داشت: بنا داریم تا دوره آموزشی پودمانی را با همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان به صورت ترمی و یا پودمانی برگزار کنیم و تلاش می‎شود تا با چنین برنامه‎هایی هیچ یک از خبرنگاران استان بدون آموزش در این عرصه قرار نگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: آموزش پودمانی برای همه خبرنگاران و با حمایت استاندار به طور رایگان انجام خواهد گرفت و آموزش‎های ترمی نیز با تخفیف خوبی برای خبرنگاران در نظر گرفته خواهد شد.

منتظری بیان داشت: دوره‎های آموزش خبرنگاری با هدف آمیختن آموزش‎های عمومی و تخصصی برای خبرنگاران گلستانی برای نخستین ‎بار در سطح کشور برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول