اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز دامغان خبر داد

بهره‌مندی 30 روستای دامغان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان دامغان از رشد گازرسانی به روستاهای این شهرستان در دولت نهم و دهم خبر داد و گفت: 32 روستای دامغان گازدار شده است.

بهره‌مندی 30 روستای دامغان از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ابوالفضل شیرپوری پیش از ظهر امروز در نشستی به مناسبت هفته دولت به تشریح خدمات دولت خدمتگزار پرداخت و افزود: رشد 190 درصدی گازرسانی به روستاهای شهرستان دامغان فقط بخشی از خدمات دولت‏‌های نهم و دهم به این شهرستان است.

وی با تشریح عملکرد دولت‏‌های نهم و دهم در بخش گازرسانی دامغان افزود: تعداد روستاهای گازدار شده در این مدت از 11 به 32 روستا رسیده است.

شیرپوری گفت: تاکنون 595 کیلومتر شبکه گازرسانی و 16 هزار و 915 علمک گاز در دامغان اجرا شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دامغان افزود: این تعداد علمک برای بهره‏‌مندی 30 هزار و 469 مشترک گاز طبیعی در هر چهار شهر این شهرستان به بهره‏‌برداری رسیده است.

شیرپوری اضافه کرد: این امر نشان‏‌دهنده رشد به ترتیب 86، 71 و 91.7 درصدی در اجرای شبکه، نصب علمک و تعداد مشترکان از زمان تصدی دولت‏‌های نهم و دهم یعنی از سال 84 تاکنون است.

وی افزود: در این مدت، 9 جایگاه CNG در شهرستان به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دامغان گفت: تعداد روستاهای گازدار شده در این مدت نیز از 11 به 32 روستا رسیده است و 43 درصد از مجموع 64 درصد روستاهای این شهرستان از زمان روی کار آمدن دولت‏‌های نهم و دهم به شبکه گازرسانی متصل شده‏‌اند.

شیرپوری یادآور شد: این امر نشان‏‌دهنده رشد بیش از 190 درصدی گازرسانی به روستاهای شهرستان دامغان و نقطه عطف شکوفایی این خطه از استان سمنان است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول