اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه درمیان:

نشاط کارمندان زمینه‌ساز نشاط جامعه است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه درمیان گفت: نشاط کارمندان در محل کار زمینه‌ساز نشاط جامعه می‌شود.

نشاط کارمندان زمینه‌ساز نشاط جامعه است

به گزارش خبر گزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی و دشمن‌شکن این هفته اسدیه اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر شود.

وی افزود: نمونه بارز و مشخص تلاش دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر هستند که خالصانه و بدون کمترین چشم‌داشتی خود را وقف خدمت به مردم و کشور کردند و در این راه نیز به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه اسدیه هفته دولت را فرصتی ارزشمند به منظور برقراری ارتباط بهتر و نزدیکتر با مردم و ارائه حجم وسیع خدمات و اقدامات انجام شده در راستای تامین رفاه و آسایش مردم در حوزه‌های مختلف دانست و ادامه داد: اطلاع‌رسانی در ارتباط با اقدامات ارزشمند دولت خدمتگزار در مسیر عمران و آبادانی مناطق مختلف سبب تقویت روحیه امید و خودباوری می‌شود.

*هدف وهابیت مبارزه با گفتمان ولایت است

سنجری با انتقاد از وهابیت در همراهی با غده سرطانی خاورمیانه و دشمنان اسلام یادآور شد: وهابیت شیعه و سنی را قبول نداشته و با صدور فتاوای تفرقه‌افکنانه همواره در پی شعله‌ور کردن آتش جنگ‌های فرقه‌ای با هدف نابودی اسلام بوده و هستند.

وی، از عربستان به عنوان مرجع سلفی‌گری در جهان اسلام یاد کرد و ابراز داشت: هدف وهابیت از تخریب نمادهای اسلامی همچون تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به بهانه شرک مبارزه با تفکر ولایت و تخریب نمادها و آثار تاریخی اسلامی است.

امام جمعه شهر اسدیه اضافه کرد: اگر فتاوای علمای بزرگ اسلام نبود امروز مفتی‌های وهابی به بهانه شرک همچون خانه حضرت فاطمه (س) و باغ فدک، کعبه و حتی حرم پیامبر اسلام را نیز تخریب کرده بودند. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول