اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

اجازه ورود کوردلان به بدنه انقلاب را ندهیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: هیچ قدرتی بالاتر از دوستی و همکاری نیست و نباید اجازه دهیم کوردلان به راحتی درون انقلاب رخنه کرده و اهداف شومشان را عملی سازند.

اجازه ورود کوردلان به بدنه انقلاب را ندهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌هایی بوده‌اند که در مسیر انقلاب  و آرمان‌های بلندشان به شهادت رسیدند.

این مسئول اظهار داشت: آنها چون خاری در چشم منافقان و کوردلان بوده و از رسیدن  دشمنان انقلاب به اهداف پلیدشان جلوگیری می‌کردند.

مرتضوی ادامه داد: از همین رو این شهیدان عزیز را به شهادت رساندند غافل از اینکه هزاران رجایی و باهنر در ایران زندگی و هر روز متولد می‌شوند.

وی تصریح کرد: هفته دولت زمانی است که به گوشه‌ای از عملکرد دولت توجه کرده و پاسدار خون‌هایی باشیم که برای امنیت و آرامش ما ریخته شده‌اند و هرگز به دامان خانواده‌هایشان بازنگشتند.

مرتضوی با تشکر از عملکرد غلامرضا خلعتبری در مقام سرپرست فرمانداری رامسر ادامه داد: وی با کوشش و تلاش شبانه‌روزی به امور شهرستان رسیدگی کرده و نشان داده‌اند که دوستدار انقلاب و نظام بی‌هیچ منتی هستند و  آنچه برایشان مهم است نظام و رهبری نظام است.

این مسئول اذعان داشت: به همدیگر محبت کرده و دست در دست هم قرار دهید تا بتوانید مشکلات را از سر راه برداشته و دشمنان را از خود ناامید کنید.

مرتضوی متذکر شد: هیچ قدرتی بالاتر از دوستی و همکاری نبوده و نباید اجازه دهیم کوردلان به راحتی در درون ما رخنه کرده و اهداف شومشان را عملی سازند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول