اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان

شاهد زدودن گردوغبار محرومیت از چهره ریگان هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: در شهرستان ریگان توسط دولت جمهوری اسلامی اقدامات مؤثری انجام شده است به طوری که شاهد زدوده شدن گرد و غبار محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان هستیم.

شاهد زدودن گردوغبار محرومیت از چهره ریگان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به فصل برداشت محصول خرما در شهرستان ریگان کشاورزان را به پرداخت زکات دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات موجب برکت مال و رشد دادن شخصیت وجودی انسان می‌شود و نتیجه آن به خود ما می‌رسد، افزود: دشمن می‌خواهد از راه گرانفروشی وارد شود، اما همه ما سعی کنیم، جلوی این گرانی‌ها گرفته شود.

حیدری‌نسب گفت: اساسی‌ترین مسئله کشور ما امروز اقتصاد و وضع معیشتی مردم است، گرانی و کاهش قدرت خرید مردم باید علاج شود در شهرستان ریگان این مسئله یعنی گرانی بیداد می‌کند و باید مسئولان در مورد رفع آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های خوبی در شهرستان ریگان صورت گرفت که توزیع 7 هزار بسته غذای گرم در بین مردم محروم 30 روستا از جمله این اقدامات است.

حیدری‌نسب تصریح کرد: مسئله استفاده از تولید ملی باید به طور جدی در دستور کار دستگاها قرار گیرد و مصرف اجناس و کالاهای خارجی در دستگاها ممنوع اعلام شود.

امام جمعه ریگان با اشاره به هفته دولت افزود: در ریگان توسط دولت جمهوری اسلامی ایران اقدامات مؤثری انجام شده است به طوری که شاهد زدوده شدن گرد و غبار محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان هستیم.

حیدری‌نسب با بیان اینکه جابه‌جایی پلیس راه داد مردم ریگان را در آورده است، ‌بیان داشت: پاسگاه پلیس‌راهی که مصوبه ریگان بود، جابه‌جا و در مکانی راه‌اندازی شد که هیچ تأثیری بر این شهرستان ندارد.

وی افزود: در حالی هشت کیلومتر از جاده ریگان ـ ایرانشهر در شهرستان فهرج قرار دارد که 200 کیلومتر از این جاده در شهرستان ریگان است.

حیدری‌نسب اذعان داشت: اگر قرار بود پاسگاهی در فهرج راه‌اندازی شود باید در مسیر فهرج - زاهدان قرار می‌گرفت و نه در مسیر ریگان ایرانشهر که این مصوبه شورای تأمین استان کرمان ویژه ریگان بود.

وی عنوان کرد: تصادفات زیادی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان ریگان روی داده که تلفات آن سیر صعودی دارد و در هفته گذشته در یک تصادف سه کشته و چند مجروح را در مسیرهای شهرستان داشتیم.

حیدری‌نسب افزود: در ماه گذشته نیز تصادف دلخراشی اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن چهار نفر و مجروح شدن 20 نفر دیگر شد.

وی گفت: با توجه به آمار تصادفات این پاسگاه پلیس راه حق مردم ریگان است و مردم از حق خود نمی‌گذرند و ما از مسئولان کشور و استان خواستار راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه در این شهرستان پرتردد هستیم که مسیر محور ترانزیتی کشور به بندر چابهار است.

امام جمعه ریگان بیان کرد: مردم و مسئولان باید تحرک و نشاط کار در عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و کارهای بزرگ اجتماعی داشته باشند.

به گزارش فارس، نمازگزاران ریگانی در طوماری خواستار راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه در این شهرستان شدند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول