اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

کمک به آسیب دیدگان زلزله و سیل یک تکلیف ملی و شرعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا خواستار کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی و سیل‌زدگان مازندران شد و آن را یک تکلیف ملی و شرعی دانست.

کمک به آسیب دیدگان زلزله و سیل یک تکلیف ملی و شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: خدمت‌رسانی خالصانه به مردم از افتخارات دولت نهم و دهم است و این دولت توانست با تلاش‌های شبانه‌روزی خود توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموارتر کند.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان ایران اسلامی در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی افزود: دولت نهم و دهم در راستای برطرف کردن محرومیت‌های کشور گام‌های بسیار اساسی برداشته و این امر موجب رضایت‌مندی مردم از دولت خدمتگزار شده است.

خطیب جمعه آستارا ادامه داد: با توانایی‌های بالفعلی که در استان سرسبز و ولایت‌مدار گیلان وجود دارد، فرصت ارزشمند خدمتگزاری به مردم و توسعه هر چه بیشتر این استان بیش از پیش فراهم آمده است.

وی به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبر فرزانه انقلاب استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی، اهتمام جدی به برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف را از لوازم اقتصاد مقاومتی دانستند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری از دولت خواستند تا در زمینه تورم موجود در کشور اقدام جدی صورت دهد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بخشی از مسائل را ناشی از تورم موجود در کشور دانستند و بر علاج آن تاکید کردند که در این زمینه تمام بخش‌های ستادی و عملیاتی مسئول هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نیز همگام با مردم نباید از کالای خارجی استفاده کنند، بر لزوم بهره‌مندی از کالای ایرانی برای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

خطیب جمعه آستارا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند و قدردانی از تلاش‌های تمام کارکنان دولت در برطرف کردن مشکلات مردم افزود: کارکنان اداره‌ها باید به سعه صدر بیشتر و گشاده‌رویی با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند و مردم نیز قدردان تلاش‌های کارمندان دولت باشند.

این مسئول با اشاره به سالگرد جنایت وهاب یون در تخریب بارگاه ائمه بقیع (ع)، یادآور شد: جنایات وهابیت در جهان بر همه آشکار شده و فعالیت این فرقه زنگ خطری برای جهان اسلام است که مسئولان امر باید در این زمینه اقدام‌های اساسی را انجام دهند.

حافظ‌نیا با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله مرعشی‌نجفی، خدمات ایشان را در راستای اشاعه فرهنگ تشیع و اسلام بی‌نظیر خواند.

وی به مشکلات مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی و سیل‌زدگان استان مازندران اشاره کرد و متذکر شد: در اسلام تاکید زیادی برای کمک به همنوعان و مصیبت‌زدگان شده و در زلزله اخیر همه باید با همت نسبت به بازسازی مناطق زلزله‌زده کمک کنند.

خطیب جمعه آستارا کمک به آسیب‌دیدگان و نوسازی و بازسازی منازل مسکونی ویران شده مردم زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی و سیل‌زدگان مازندران را یک تکلیف ملی و شرعی دانست.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول