اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پارس‌آباد:

کارگزاران نظام به لقب پرکاری افتخار کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد گفت: کارگزاران نظام اسلامی به ویژه دولتمردان دهم به لقب پرکاری که مقام معظم رهبری برای آن تاکید داشته‌اند افتخار کنند.

کارگزاران نظام به لقب پرکاری افتخار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام صالح اسدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس‌آباد اظهارداشت: کارگزاران نظام اسلامی در کنار خدمت صادقانه باید عدالت اجتماعی و حاکمیت رفاه و آسایش همه جانبه را مهیا کنند تا مردم بتوانند بهترین بهره‌برداری را از فضای پیش آمده کشور ببرند.

وی با گرامی داشت هفته دولت و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اضافه کرد: همانگونه که شهدای دولت ساده‌زیستی، عدالت و اخلاق‌محوری را سرلوحه کارهای خود قرار داده بودند شایسته آن است که دولتمردان دهم نیز همین سیره را تا روز آخر دنبال کنند.

امام جمعه موقت پارس‌آباد بیان داشت: نباید در حضور مردم در صحنه و خدمت‌رسانی بی‌ادعای دولتمردان خلل و خدشه‌ای وارد شود چرا که انقلاب اسلامی ایران و دولت خدمتگزار بزرگترین پشتوانه و حیات خود را از حضور مردم دارد.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رئیس جمهور و اعضای کابینه باید فرمایش گرانسنگ رهبری فرزانه انقلاب را در دیدار دیروز مورد سرمشق خود قرار دهند و تا لحظه آخر عمر دولت و حضور در کابینه لحظه‌ای از مجاهدت و تلاش همه جانبه در مسیر آسایش و آرامش مردم پا عقب نکشند.

وی در ادامه برگزاری اجلاس غیرمتعهدها را در تهران یادآور شد و گفت: در حالی که استکبار جهانی به هر نحو ممکن می‌خواهد حقانیت نظام ما را زیر سوال ببرد حضور روسای جمهوری بیش از 140 کشور دنیا و صدها خبرنگار و اصحاب رسانه در این کشور واقعیت‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد که عده‌ای می‌خواهند آن را به هر نحو ممکن مخفی و پنهان نگهدارند.

امام جمعه موقت پارس‌آباد این اجلاس را نشان روشنی از مقابله ملت‌های آزادی‌خواه در برابر ایادی استکبار و تمامی فتنه‌گران توصیف کرد و ادامه داد: این اجلاس در حقیقت بی‌اعتنایی و پشت کردن همه جانبه امت اسلامی و ملت‌های آزادی خواه و شکسته شدن خط تحریم علیه ایران است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول