اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

اجلاس سران غیر متعهدها نقطه عطفی در تاریخ ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در کشورمان را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست.

اجلاس سران غیر متعهدها نقطه عطفی در تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار قاسم شعبانی عطار ظهر امروز و در شورای اداری شهرستان سبزوار، اظهار کرد: هفته دولت، هفته‌ای است که باید خدمات دولت را برای مردم بازگو کنیم.

وی با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم ادامه داد: دولت در این دو دوره خدمات ارزنده و قابل توجهی را برای مردم به ارمغان آورده است که در مقایسه با دولت‌های پیشین کم نظیر و حتی بی نظیر بوده است.

وی با سپاس از خدمات اصحاب رسانه، از روابط عمومی‌های ادارات خواست تا در انعکاس اخبار و فعالیت‌های نهاد خود با جامعه خبری شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند. 

فرماندار سبزوار با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در سطح  کشور، از اجرای این طرح در هفته دولت در استان خراسان‌رضوی خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های فراوان در این راستا در سطح شهرستان سبزوار صورت پذیرفته است که بزودی با اجرایی شدن این طرح موفق، عدالت در بخش پزشکی در میان مردم توزیع می‌شود.

وی ضمن ابراز هم‌دردی با زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی، همت والای مردم ایران را ستود و خواستار کمک‌رسانی بیشتر به این عزیزان شد.

شعبانی برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در کشورمان را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: با وجود مهیا بودن تمام امکانات برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاس، دشمن در تدارک ناامن جلوه دادن این برنامه است، اما غافل از آن است که به فرموده امام راحل (ره)، آمریکا و ایادی استکبار هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

فرماندار سبزوار با تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت دولت، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و افتتاح پروژه‌های مختلف از برنامه‌های هفته دولت در سبزوار است.

وی هم‌چنین از برگزاری نکوداشت استاد حمید سبزواری در نیمه دوم مهرماه سال جاری خبر داد و بر با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی بخش کشاورزی در سبزوار و تشریح فعالیت‌های این ستاد افزود: تاکنون در این راستا خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است. 

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول