اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

ایران اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: ایران اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد و در صورت هرگونه اشتباه و شیطنت دشمنان، پاسخی قاطع و کوبنده را به آنان می‌دهد.

ایران اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری در مراسم گلباران قبور مطهر شهدا در قیروکارزین اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه تمام کارکنان و کارمندان دولت هستند و آغاز برنامه‌های هفته دولت با یاد شهدا دارای ارزش بالایی بوده و عظمت و جایگاه دولت اسلامی در گرو تمسک جستن به روح والای شهیدان و ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش و اعتقادات دینی مردم از مسائلی است که باید در برابر فتنه‌های دشمنان مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: پیروی از قرآن و عترت از رموز موفقیت و عزت کشور در مقابله با دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی است.

امام جمعه قیروکارزین اطاعت از فرامین رهبری و عمل به وصایای شهدا را نیز از موضوعات تاثیرگذار در بحث مقابله با هجمه‌های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: شهدا علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی نقش مهمی در شکست استکبار جهانی داشتند.

اکبری اضافه کرد: شهیدان در نزد خداوند بزرگ و در جایگاه خاصی قرار دارند و مردم نیز باید در دنیا جایگاه والای آنها را حفظ کنند چرا که آنان زنده بوده و در نزد پروردگار روزی می‌گیرند.

وی هر کدام از شهدای گرانقدر را دارای ویژگی‏های اخلاقی و معنوی بارزی دانست و ابراز داشت: یکی از اهدافی که شهدای ما در راه آن به شهادت رسیدند، حمایت از ولایت فقیه بود که ما نیز باید ادامه دهنده آنان باشیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه اعمال و کارهای خود قرار دهیم.

اکبری در پایان با بیان اینکه کشور امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد و در صورت هرگونه اشتباه و شیطنت دشمنان، ایران اسلامی پاسخی قاطع  و کوبنده را به آنان می‌دهد خاطرنشان کرد: امروز که در دنیایی پر از ظلم و ستم زندگی می‏کنیم، کشور ما با نظام اسلامی و زیر سایه ولایت در مسیر پیشرفت قرار دارد و این مهم به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول