اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

فرهنگ مصرف صحیح باید نهادینه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: جلوگیری از اسراف و حمایت از تولیدکنندگان داخلی یک امر تاثیرگذار است و باید فرهنگ مصرف صحیح را نهادینه کنیم.

فرهنگ مصرف صحیح باید نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت به مردم و اطلاع‌رسانی به مردم است.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های دولت در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته و البته مردم استحقاق خدمات بیشتر و بهتری دارند و مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه برازجان به بیانات مقام معظم رهبری در جمع هیئت دولت اشاره و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به طور دقیق و ویژه مسایل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی را رصد می‌کنند و همواره نظرات ایشان راهگشا و ارزشمند است که مسئولان باید بیانات ایشان را نصب‌العین قرار دهند و کاملا به آن عمل کنند.

مصلح تصریح کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تقویت تولید ملی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و بدون تردید می‌توانیم شاهد رشد و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: جلوگیری از اسراف و حمایت از تولیدکنندگان داخلی یک امر تاثیرگذار است و باید فرهنگ مصرف صحیح را نهادینه کنیم.

امام جمعه برازجان به اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران اشاره کرد و گفت: برگزاری این اجلاس با این کیفیت و کمیت در ایران امری بی‌نظیر است و می‌تواند دستاوردهای ارزشمندی برای کشور در بر داشته باشد.

مصلح افزود: اجلاس سران غیرمتعهدها در واقع سبب تقویت جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی است و نشان‌دهنده اقتدار نظام است.

وی اذعان داشت: این اجلاس در بی‌اعتبار کردن انزوای ایران بسیار تاثیرگذار است و امیدوار هستیم شاهد برگزاری موفقیت‌آمیز این اجلاس باشیم.

امام جمعه برازجان در ادامه بار دیگر وظایف مسئولان در قبال مردم را برشمرد و خواستار تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول