اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

هفته دولت وثوق ملت به دولت را مستحکم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: هفته دولت و بیان خدمات انجام شده به مردم اسباب وثوق و اعتماد ملت به دولت را بیش از گذشته فراهم می‌آورد.

هفته دولت وثوق ملت به دولت را مستحکم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان بیله‌سوار به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دشمن برای گسستن این پیوند مستحکم به هر شیطنتی دست می‌زند تا بتواند در این امر موفق ظاهر شود در حالی که همه باید سعی کنیم این پیوند مستحکم‌تر از هر زمان دیگر توسعه و تعمیق پیدا کند.

وی با یادآوری اینکه در شرایط حساس کنونی استکبار جهانی روی اهداف و سیاست‌های نرم و بسیار خزنده سرمایه‌گذاری کرده است خاطرنشان کرد: ما با بصیرت و ولایتمداری می‌توانیم همه این توطئه‌ها را شناسایی کرده و نسبت به دفع آن اقدام کنیم.

این مسئول عنصر پیونددهنده مردم با نظام را بیان صادقانه مسایل و حقایق اعلام کرد و بیان داشت: اگر مسئولان ما با شفافیت گره‌ها و نگرانی‌ها را به خوبی مطرح کنند قطعا مردم را با خود همسو خواهند دید.

زیبانژاد هفته دولت را ویترین تلاش‌های صادقانه دولت در عمران و آبادانی کشور دانست و بیان داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای تشریح و تبیین اقدامات مهم عمرانی، اقتصادی و فرهنگی دولت خدمتگزار است.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در همه حال در فکر ضربه به امت اسلامی هستند اما با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بیداری مردم با شکست مواجه شده اند.

زیبانژاد اظهار داشت: در طول هفته دولت 15 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال در جای جای این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله‌سوار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مدیران باید الگوی جامعه باشند و این عزت و سربلندی در سایه تلاش مسئولان نظام و پایداری و استقامت مردم حاصل شده است و مدیران باید با خدمت صادقانه قدرشناس آنها باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول