اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

319 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: به میمنت هفته دولت 319 پروژه در استان اردبیل اعم از عمرانی، اقتصادی، فرهنگی‌، آموزشی، بهداشتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری با 221 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

319 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز همزمان با هفته دولت و در دیدار مدیران و مسئولان استان اردبیل با امام جمعه اردبیل، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر معلمان حقیقی علم و عمل و سنگر‌بانان اصلی جهاد عمران و آبادانی کشور بودند که در هشتم شهریور سال 60 در آتش نفاق دشمن سوختند اما، همچنان در جامعه علم و عمل‌افشانی آنها تبلوری حقیقی پیدا کرده است.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام و خدمات مدیران و خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: باید در این هفته منصفانه عملکرد‌ها را مورد بررسی و نقد قرار دهیم تا با تحلیل درست ضعف‌ها برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

استاندار اردبیل رمز سازندگی را داشتن روحیه نقد‌‍‌پذیری در تک تک مدیران و کارگزاران نظام اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: به میمنت هفته دولت 319 پروژه در جای جای استان اردبیل اعم از عمرانی، اقتصادی، فرهنگی‌، آموزشی، بهداشتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری با 221 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

صابری خاطرنشان کرد: هرچند این تعداد پروژه و خدمات در قبال حمایت و پشتیبانی مردم کم است اما خوشحال هستیم که مدیران اجرایی استان در حد توان و بضاعت خود تلاش فراگیری داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: 127 پروژه از این پروژه‌های افتتاحی مربوط به مناطق شهری و 197 پروژه نیز روستایی است که این خود بیانگر آن است که سیاست و برنامه دولت در راستای اهداف نظام و رهبری معظم انقلاب است.

صابری با اعلام اینکه در پنج شهرستان به نقطه خودکفایی در تامین برق و نیرو رسیده‌ایم، تاکید کرد: ما در بخش مخابرات و ارتباطات نیز در مرحله اشباع قرار داریم و در کنار آن سعی می‌کنیم سایر خدمات نیز توسعه یابد.

وی از افتتاح 20 مرکز بهداشتی در هفته دولت امسال خبر داد و بیان داشت: با افتتاح این مراکز کل نظام شبکه بهداشت و درمان استان تکمیل می‌شود.

استاندار اردبیل پیشرفت حاصل شده در حوزه آبرسانی و گازرسانی را مطلوب و رضایت‌بخش توصیف کرد و ادامه داد: ما در بخش راه روستایی نیز در برخی از شهرستان‌ها به وضعیت مطلوب دست یافتیم و در پنج شهر نیز سعی می‌کنیم به میانگین کشوری دسترسی پیدا کنیم.

صابری از افتتاح 17 پروژه راه روستایی در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: بهسازی و تعریض جاده گرمی از مسیر سه راهی صحرا تا رضی تکمیل شده و با افتتاح سایر پروژه‌های راهسازی نقاط حادثه‌خیز برطرف شده و ایمنی برقرار می‌شود.

وی ابراز داشت: تمرکز خدمات ما در روستاها سبب شده است تا مهاجرت‌ها به حداقل رسیده و در مسیر شعار امسال که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است تحققی عینی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود، اظهار داشت: ما امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل جمع شدیم تا با آرمان امام راحل، خون شهدا و خط رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم و بار دیگر به همه اعلام کنیم که تا آخرین قطره خون مطیع خط رهبری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول