اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خبر داد

هزینه ‌‌210 میلیارد ریالی برای پروژه‌های هفته دولت ‌گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان گتوند با بیش از 210 میلیارد ریال خبر داد و گفت: تعداد پروژه‌ها 15 عدد است.

هزینه ‌‌210 میلیارد ریالی برای پروژه‌های هفته دولت ‌گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند و در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: این پروژه‌ها شامل، مرکز بهداشتی درمانی شهر سماله با زیر بنای 650 متر مربع، سالن نمایش دکتر قیصر امین پور در دو طبقه، افتتاح بیش از 105 واحد مسکن مهر خودمالکی، دو پروژه اصلاح معابر روستایی، چهار پروژه کشاورزی، افتتاح پارک ورودی شهر جنت مکان و شهر صالح شهر در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع، راه اندازی خط 400 کیلوولت گتوند – شوشتر و سایر پروژه‌های دیگر است.

فرماندار گتوند خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه‌ها برای بیش از 389 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است و همگی این تعداد اشتغال مستقیم است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی نیز برای ایام هفته دولت در شهرستان گتوند در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در هفته دولت در سطح شهرستان گتوند برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است که اصلی‌ترین ان‌ها برپایی نماز وحدت و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان خواهد بود.

شهرستان گتوند با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول