اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

95 پروژه در هفته دولت در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت 95 پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی در نهاوند افتتاح و یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.

95 پروژه در هفته دولت در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از انقلابی‌های ماندگار و همیشه پیروز در جهان است.

وی با اشاره به فضایل شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهیدان رجایی و باهنر به معنی واقعی کلمه دولت‌مرد انقلاب اسلامی‌اند زیرا رفتار، کردار، گفتار و اندیشه‌های آنها برای رضای خدا و پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی بود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: به همین دلیل عمل و کار آنها ماندگار است زیرا در آن دوران حساس تصمیماتی گرفته شد که برای رفاه حال محرومان و مستضعفان و دیگر اقشار مردم بسیار مفید و سودمند بوده و هست.

وی با اشاره به اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی، آموزشی، عمرانی، ورزشی و سیاسی در نهاوند در هفته دولت امسال بیان داشت: هر چند در سطح دستگاه‌های اجرایی بیش از اینها برنامه‌ اجرا می‌شود اما این 50 برنامه برنامه‌های شاخص در سطح شهرستان است.

زارعی‌کوشا اعتبارات اختصاص یافته امسال به پروژه‌های افتتاح شده و یا کلنگ‌زنی شده در این شهرستان را 43 میلیارد و 550 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: این مبلغ از اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و تسهیلات بانکی است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری دارد.

وی ادامه داد: از تعداد 95 پروژه در هفته دولت نهاوند 93 پروژه جزو پروژه‌های افتتاحی و دو پروژه جزو پروژه‌هایی هستند که کلنگ‌زنی خواهند شد.

فرماندار شهرستان نهاوند به بزرگ‌ترین پروژه افتتاحی این هفته در شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه ذخیره‌سازی و تولید آرد 60 هزار تنی گندم و 250 هزار تنی تولید آرد روزانه کوثر خزل فیروزان که با 10 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی اجرایی شده، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه افتتاحی به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: این پروژه در نوع خود بی‌نظیر است زیرا دارای هشت کندوی ذخیره‌سازی 60 هزار تنی گندم است که دغدغه کشاورزان را به کلی رفع کرده است.

زارعی‌کوشا همچنین به افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی نهاوند با 1.5 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و ابراز داشت: این پروژه قادر است سالانه 200 میلیون متر مکعب آب‌دهی و خروجی شهرک را به آب کشاورزی تبدیل کرده و قابل استفاده برای کشاورزان کند.

وی دیدار مدیران با امام جمعه، غبارروبی مزار مطهر شهدا و ده‌ها برنامه دیگر را از برنامه‌های این هفته در نهاوند ذکر کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول