اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

709 پروژه خراسان جنوبی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت امسال 709 پروژه عمرانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

709 پروژه خراسان جنوبی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید از کلنگ‌زنی 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 72 هزار و 975 میلیون ریال در بخش‌های مختلف عمرانی در استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد 201 پروژه در شهرستان بیرجند در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تعداد 107 پروژه با اعتباری بالغ بر 325 هزار و 328 میلیون ریال در شهرستان قاینات و تعداد 46 پروژه با اعتباری بالغ بر547 هزار و 169 میلیون ریال در شهرستان فردوس به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 71 هزار و 613 میلیون ریال در شهرستان سربیشه افتتاح می‌شود، افزود: تعداد 96 پروژه با اعتباری بالغ بر 7 هزار و 788 میلیون ریال در شهرستان نهبندان همزمان با هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

رشید از بهره‌برداری 49 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 82 هزار و 757 میلیون ریال در شهرستان سرایان خبر داد و تصریح کرد: تعداد 91پروژه با اعتباری بالغ بر 44 هزار و 705 میلیون ریال در شهرستان درمیان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد 37 پروژه با اعتباری بالغ بر 133 هزار و 268میلیون ریال در شهرستان بشرویه در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی به خدمات دولت اشاره کرد و افزود: از آغاز دولت نهم تاکنون اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 687 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی در استان خراسان جنوبی هزینه شده است.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول