اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت هفته دولت برای معرفی خدمات ‌مسئولان

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمی بر استفاده بهینه از ظرفیت هفته دولت با هدف اطلاع‌‌رسانی و تبیین خدمات بی‌منت مسئولان تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت هفته دولت برای معرفی خدمات ‌مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری ظهر امروز در نشست با روسای ادارات شهرستان گرمی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهادت رجایی و با هنر برای ما و در تاریخ ایران نقطه عطفی است تا دولتمردان ما این شهدا را سرمشق قرار داده و بتوانند در حرکت‌های خود از آنان الگوگیری کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید علاوه بر ارتقای وجهه خدمت، همدلی و وحدت را برای کشور یک ضرورت بدانند، افزود: دولت در اجرای برنامه‌ها و خدمات گسترده در تمام برهه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و بر همین اساس ما تاکید داریم تا اطلاع‌‌رسانی این خدمات با استفاده از هفته دولت عملیاتی شود.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه نامگذاری ایام شهادت رجایی و باهنر حافظ و احیا کننده تفکر و اندیشه بالای خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: مردم ایران بزرگوارترین مردمی هستند که همواره پشتیبان و حافظ ولایت بوده و خدمات‌رسانی به آنان عبادت محسوب می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود توطئه‌های نظام استکباری علیه ایران را یادآور شد و ابراز داشت: اگر در دوران جنگ تحمیلی ایران با جنگ سخت مواجه بود اکنون ایران اسلامی در صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با دشمن در حال نبرد است که بسیار باید در این راستا هوشیار بود.

صفری افزود: امروز اگر تحریم و تهدیدی علیه ایران است این تحریم‌ها و تهدیدها اعلام جنگ اقتصادی و سیاسی از سوی استکبار علیه ایران است که مسئولان ما باید این بار نیز با مدیریت خود جهان را در مقابل خویش حیرت‌زده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی هم در این جلسه از افتتاح 24 پروژه با اعتباری نزدیک به 60 میلیارد ریال در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

عزیز صحرایی ضمن اعلام رضایت از تلاش روسای ادارات گرمی، ابراز داشت: آیین تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان در هفته دولت برگزار می‌شود.

وی در پایان از مسئولان ادارات خواست کارمند نمونه اداره خود را برای تجلیل به فرمانداری گرمی معرفی کنند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول