اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل امور بانوان استانداری هرمزگان خبر داد

برگزاری همایش «دولت، زنان و جوانان» در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل امور بانوان استانداری هرمزگان از برگزاری همایش دولت، زنان و جوانان در استان خبر داد.

برگزاری همایش «دولت، زنان و جوانان» در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت امسال اظهار داشت: از آن‌جایی که در جمهوری اسلامی ایران مردم به صورت مستقیم دولت را انتخاب می‌کنند خودشان درگیر برنامه‌ها و مجری آنها هستند و مسئولیت‌ها را در سطوح مختلف به عهده می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که در دولت مسئولیت دارند همواره مردمی‌ترین افراد بوده‌اند، افزود: روند ارتباطی میان مردم و دولت سیر صعودی را طی کرده که این موضوع از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

مدیر‌کل امور بانوان استانداری هرمزگان با اشاره به فعالیت‌های در نظر گرفته شده در اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در هفته دولت ادامه داد: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استفاده از نظارت کارشناسان و جامعه‌شناسان برای پیشبرد اهداف کلان دولت در سطوح مختلف، برنامه‌های تازه و متنوعی برای عموم مردم در نظر گرفته‌ شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضایی مناسب برای آشنایی بیشتر مردم با اقدامات و فعالیت‌های دولت در قالب برنامه‌های فرهنگی ایجاد شود، اضافه کرد: در هفته دولت سال‌ جاری علاوه بر پروژه‌هایی که استانداری هرمزگان از قبل برای بهره‌برداری در نظر گرفته است، اقشار مختلف مردم در جامعه از برنامه‌های مفرح و جشن‌های باشکوه با محوریت دستاوردهای دولت در این هفته بهره خواهند برد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با تشریح برنامه‌های فرهنگی و اقداماتی که قرار است در این هفته صورت بگیرد، گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری جشن در تمام شب‌های هفته دولت در برخی از شهرهای استان اشاره کرد.

وی اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی و غیره برای تمام سنین را یکی از برنامه‌های این جشن‌ها در محلات عنوان کرد و افزود: مخاطب این جشن‌ها تمام اعضای یک خانواده خواهند بود و حتی برای کودکان نیز برنامه‌های قابل‌ توجهی در نظر گرفته شده است.

صیادی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان نیز در اجرای این جشن‌ها مشارکت خواهد داشت، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی هفته دولت به مرکز استان محدود نشده است و به صورت پراکنده در سایر نقاط استان نیز اجرا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری همایش دولت، زنان و جوانان، در هفته دولت سال ‌جاری توسط این نهاد خبر داد.

صیادی در تشریح برنامه‌های این همایش با بیان اینکه این همایش در اواسط هفته دولت سال 91 برگزار خواهد شد، گفت: مشاور امور بانوان و خانواده رئیس جمهور از مهمانان ویژه این همایش خواهد بود؛ همچنین مهمانان کشوری دیگری نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ز10/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول