اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

اشاعه فرهنگ دینداری در جامعه با جدیت ترویج یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: اشاعه فرهنگ دینداری در جامعه امروز باید با جدیت ترویج یابد.

اشاعه فرهنگ دینداری در جامعه با جدیت ترویج یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اشاعه فرهنگ دینداری باید در جامعه رواج یابد، اظهار کرد: آموزه‌های متعالی دین اسلام امروز به سرعت در حال انتشار است و مسلمانان نیز باید برای اشاعه بیشتر این مهم تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه امور مذهبی در جامعه نیازمند برنامه‌ریزی قوی و منسجم است، افزود: روحانیون و متولیان فرهنگی وظیفه دارند تا ضمن اجرای موازین دقیق اسلامی عرصه را برای ظهور جامعه‌ای دیندار و مطمئن از نظر فرهنگی مهیا کنند.

وی با بیان اینکه خودسازی و احیای نفس در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است، تصریح کرد: دین الهی اسلام تنها‌ترین دینی است که در جهان آحاد مسلمانان را به طور ویژه به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انسانی دعوت کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه عرصه‌های معنوی باید روز به روز در جامعه گسترش یابد، بیان کرد: مراکز و محیط‌‌های اجتماعی در کشور باید با برنامه‌ریزی منسجم به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند و مکانی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باشند.

عباسی با اشاره به دستاورد‌های فرهنگی نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته عنوان کرد: مهم‌ترین دستاوردی که تا‌کنون انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها با خود به همراه آورده اعتلای همه‌جانبه جوانان و نخبگان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ضرورت دارد تا از ابزار و شیوه‌های جدید در امر ارتباطات و اطلاع‌رسانی فرهنگی و دینی بهره‌گیری کرد، تصریح کرد: کشف استعداد‌های جوان و با‌نشاط در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر ‌واقع شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: دانش‌آموزان و جوانان بسیاری در حال حاضر دارای استعداد‌ها و خلاقیت‌های مفید و ارزشمندی هستند که نگاه‌های فرهنگی باید به آنها گسترش پیدا کند.

عباسی خاطر‌نشان کرد: صمیمیت و ترویج احساسات اسلامی عامل مهم در مسیر اقتدار کشور است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول