اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان:

تعمیق باورهای دینی ضامن سلامت جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: تعمیق و ریشه‌دار شدن باورهای دینی و اعتقادی ضامن سلامت و بهروزی جامعه اسلامی است.

تعمیق باورهای دینی ضامن سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از زندان‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا بابایی در دیدار با مددجویان و کارکنان اصلاح و تربیت زاهدان اظهار داشت: کانون‌های اصلاح و تربیت به عنوان محلی برای بازسازی و اصلاح نوجوانان بزهکار و غفلت زده زمینه و بستری مناسب برای بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه است.

وی کارکنان و عوامل شاغل در کانون را از بهترین نیروهای سازمان برشمرد و هدف این عوامل را کمک به مددجویان کانون برای دستیابی به زندگی بهتر و صلاح و رستگاری ارزیابی کرد.

رئیس ستاد کاهش آسیب رفتارهای پر خطر زندان‌های استان با عنوان اینکه در امر اصلاح و تربیت، اسلام و آموزه‌های دینی باید به عنوان محور اصلی و ملاک کار مورد توجه و مداقه قرار گیرد از قرآن کریم و نماز به عنوان دو مولفه مهم دینی و تأثیرگذار در امر اصلاح و تربیت انسان‌ها نام برد و ضمن دعوت مددجویان به اقامه نماز و قرائت قرآن بر تعقل و تدبر در آیات قرآن تأکید کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز زندان‌های سیستان‌و بلوچستان، قرآن را کتاب احیاء زنده‌گان خواند و افزود: در قرآن راه بهتر زیستن و عواقب کارهای نیک و بد آورده شده است و اگر به معنای واقعی قرآن توجه نشود سرنوشت بدی در انتظار خواهد بود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول