اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

توجه به نماز جمعه هسته مرکزی دینداری هر انسان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان توجه به نماز جمعه را هسته مرکزی دینداری و دینمداری هر انسان خواند.

توجه به نماز جمعه هسته مرکزی دینداری هر انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بهار اظهار داشت: باید آحاد امت به عظمت و اهمیت نماز جمعه پی برده باشند و در نظام دینی ما نماز جمعه با عظمت سازنده و آموزنده است.

وی گفت: نماز جمعه‌ای که با شکوه و عظمت برگزار شود قلب تپنده اسلام است و هر کس نماز جمعه را زیر پا بگذارد نماز، زکات و روزه اش مورد قبول واقع نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان توجه به نماز جمعه را هسته مرکزی دینداری و دین‌مداری هر انسان خواند و ادامه داد: اگر نماز جمعه از پا بیافتد تمام ارکان از بین می‌رود.

وی اضافه کرد: انقلاب ما دستاوردهای بزرگ و مهمی داشته که امروز جهانیان را مبهوت کرده که یکی از بهترین آن نماز جمعه است.

محمدی خاطرنشان کرد: نقش حیاتی و سازنده نماز جمعه برای همگان آشکار است و اگر نمازهای جمعه نبود در جنگ شکست می‌خوردیم و در یک نگاه می‌توان گفت جنگ تحمیلی را نماز جمعه‌ها اداره می‌کردند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب امروز 700 نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: شهرستان بهار تنها شهرستان استان است که چهار نماز جمعه در آن برپا می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امام جمعه رکن اصلی در هر شهر است که باید همه از آن تبعیت کنیم.

عیسی جعفری در ادامه بیان داشت: مسئولیت امانت است که باید در این امانت خدمت‌گزاری سرلوحه کارها باشد که این مهم تکلیف بزرگ الهی است.

وی خاطرنشان کرد: دکتر عظیمی زاده شخصیت منحصر به فردی است که توانست در توسعه شهر بهار گام‌های مؤثری را بردارد و در راهنمایی مردم و مسئولان پیشگام بود.

منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نماز جمعه یادگار ماندگار امام راحل است و این نماز هم وحدت بخش و هم دشمن‌شکن است.

محمدعلی پورمختار اظهار داشت: بسیاری از پیشرفت‌ها به برکت نماز جمعه بوده است و ائمه جمعه باید با بصیرت‌بخشی در بین مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده امام جمعه سابق شهر بهار گفت: با تمام توان از هیچ کوششی دریغ نکردم و در راستای حمایت از دین اسلام، انقلاب و نظام با تعامل و همفکری مردم و مسئولان گام‌های موثری برداشته شده و از مردم توقع دارم که با امام جمعه جدید همگام و هم فکر باشند.

در پایان حکم امام جمعه جدید شهر بهار حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا توسط مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قرائت و اهدا شد و از زحمات حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده قدردانی شد.

حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده به عنوان معاون بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور منصوب شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول