اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

امروز زمان جهاد در دینداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: یک روز زمان جهاد در میدان نبرد بود و امروز زمان جهاد در دینداری و علم است.

امروز زمان جهاد در دینداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری صبح امروز در مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) که در حوزه علمیه این شهرستان با حضور مردم و مسئولان همراه بود اظهار داشت: خداوند نعمت داشتن امامان معصوم علیهم‌السلام را به ما عطا کرد تا راه سعادت را بپیماییم و مذاهب دیگر از این نعمت محرومند.
وی افزود: در حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) در حال حاضر 20 طلبه مشغول به تحصیل هستند و این حوزه دارای آینده‌ای روشن برای این شهرستان است.
وی چهار ویژگی انجام کارها و اعمال توسط خود انسان، شرم و حیا در محضر خدا، اطمینان و یقین داشتن به روزی مقدر شده برای هر کس و آماده بودن برای مرگ در هر زمان را چهار اصل به فرموده امام جعفر صادق (ع) دانست و افزود: ما باید به عنوان شیعه مواظب رفتار خود بوده و با توجه به تهاجم عظیم فرهنگی دشمن به ویژه نفوذ ماهواره‌ها دچار انحراف نشویم.
اکبری تصریح کرد: ایمان واقعی به روز قیامت باعث می‌شود که انسان در زندگی به حساب و کتاب خود توجه بیشتری کند و از راه خداوند دور نشود
امام جمعه قیروکارزین گفت: باید زندگی خود را با تعالیم و دستورات اهل بیت علیهم‌السلام تطبیق داده و هماهنگ با آن حرکت کنیم.
وی با اشاره به جهاد در جامعه امروز خاطرنشان کرد: یک روز هنگام جهاد در میدان نبرد بود و امروز زمان جهاد در دینداری، علم و تقوا است.
اکبری با تشریح خصوصیات امام جعفر صادق (ع) خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) با جهاد علمی خود شیعه و اسلام را زنده و با تربیت شاگردانی بزرگ شیعه را بال و پر داد و احیا کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول