اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه سمنان:

دین‏داری با بی‏عفتی سازگار نیست/ بانوان رعایت حجاب را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه سمنان گفت: دین‏داری با بی‏عفتی سازگار نیست و کسی که بهایی یا یهودی بوده، از انسان سکولار و در واقع بی‏دینی از بددینی بهتر است.

دین‏داری با بی‏عفتی سازگار نیست/ بانوان رعایت حجاب را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام علیرضا صابریان امشب در همایش عفاف و حجاب فاطمی که در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در تفکر غرب خانواده محور نیست و جایی ندارد، بنابراین جامعه غربی دچار اضمحلال شده است.

وی اظهار داشت: تا این فکر در غرب اصلاح نشود، رفتار انسان غربی هم اصلاح نخواهد شد چرا که باور و عدم باور به آخرت در نگرش انسان به زندگی اثرگذار است.

استاد دانشگاه سمنان تصریح کرد: تفاوت‏های فرهنگی، ضعف اطلاعات دینی و رسوخ دیدگاه غربی به همراه تهاجم فرهنگی در جامعه باعث بی‏حجابی و بدحجابی شده است.

در این همایش، از مقالات برتر با موضوع حجاب و عفاف تقدیر و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا شد.

هم‌چنین اردوی حلقه صالحین کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود برگزار شد.

محمد عجم، عضو شورای کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود در این زمینه گفت: با توجه به حضور پرشور بسیجیان در حلقه‏های صالحین، فعال‏ترین حلقه صالحین کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود به اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه در این اردو 30 نفر از بسیجیان حضور داشتند، افزود: این اردو به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار شد و در این مدت، شرکت‏کنندگان ضمن زیارت امام رضا(ع) از برنامه‏های مختلف آستان قدس رضوی بهره‏مند شدند.

وی هدف از برگزاری این اردو را ایجاد انگیزه در شرکت‏ کنندگان، حفظ انسجام و تقدیر از تلاش متربیان عنوان کرد و افزود: هزینه اعزام این افراد از سوی کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود تأمین شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول